English

شهردار تبریز:

تغییرات مدیریتی با هدف ارتقا بهره‌وری انجام می‌شود

شهردار تبریز تغییرات مدیریتی را در راستای ارتقا بهره وری و ایجاد پویایی در مجموعه عنوان کرد.

تغییرات مدیریتی با هدف ارتقا بهره‌وری انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار با اشاره به انتصاب شهردار ۶ منطقه تبریز اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در راستای ارتقا بهره وری و ایجاد نشاط، شادابی و بهره مندی مناسب از ظرفیت نیروهای متخصص انجام می‌شود که انتظار می رود تمام اعضای بدنه در جهت پیشبرد امور خدمت رسانی به مردم، مدیران جدید را یاری کنند.

وی یادآور شد: هر تغییر فرصتی است تا نیروهای تازه نفس بتوانند با خلاقیت خود پویایی را در مجموعه ایجاد کنند تا شاهد تسریع در انجام امور و بهبود عملکرد مجموعه باشیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال بودجه کلان و مناسبی برای شهرداری تبریز از سوی شورای اسلامی شهر تدوین و تعیین شده، عملیاتی‌شدن این برنامه‌ها در گرو حضور و فعالیت مدیران جهادی و تازه‌نفس است.

وی تاکید کرد: مدیران با تجربه ای که سمت مدیریتی خود را به نیروهای دیگر تحویل می دهند، جزو سرمایه های معنوی خانواده بزرگ شهرداری تبریز به شمار می آیند و قطعا مدیریت شهری جدید تبریز تلاش می کند در جایگاه های دیگر از خدمات و تجربیات آنان استفاده کند.

هوشیار اعلام کرد: استعدادیابی، تربیت نیروهای جوان و برنامه محوری سیاست شهردار تبریز است که تلاش می شود با تغییرات جدید مدیریتی به این اهداف مهم دست یابیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم مدیران جدید بتوانند با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متخصص شهرداری، تحولاتی قابل لمس در سطح حوزه خود رقم بزنند و با خدمت‌رسانی خوب به شهروندان، موجبات افزایش رضایتمندی را فراهم سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه