English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی:

افزایش ۵۵ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۲۶ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال بود که ۵۵ درصد نسبت به سال ۹۹ افزایش یافت.

افزایش ۵۵ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی ، با اشاره به عزم شرکت شهرک های صنعتی استان در تحقق شعار سال، «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۴۸۱ فقره قرارداد واگذاری اراضی صنعتی در زمینی به مساحت ۱۹۰ هکتار با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

وی افزود: در این مدت ۲۵۴ واحد صنعتی نیز با بیش از ۲۶ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده‌ است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با بهره برداری از این واحدها برای بیش از سه هزار و ۶۶۴ نفر اشتغال مسقیم ایجاد شده است، گفت: میزان اشتغال در سال گذشته نیز نسبت به سال ۹۹ بیش از ۳۵ درصد رشد یافته است.

نیرومند، ادامه داد: به منظور بهره‌مندی از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، اقدامات لازم برای بازگرداندن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید انجام شد و ۸۹ واحد صنعتی که به دلیل مشکلات متعدد از چرخه تولید حذف شده بودند با پیگیری و رفع مشکلات دوباره به عرصه تولید بازگشتند.

وی یادآوری کرد: در سال ۱۴۰۰ برای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به عنوان بسترساز تولید و سرمایه‌گذاری استان، حسب‌الامر رهبر معظم انقلاب و در راستای پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی‌ها، سالی عملیاتی و پرتلاش بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته با هدف مانع زدایی و تسهیل و تسریع خدمات رسانی به صنعتگران، از ابتدای سال جلسات متعدد و فشرده کارگروه‌های اصلی و فرعی با عنوان تحقق شعار سال تشکیل شد و تمامی همکاران شرکت با رویکرد مانع زدایی و کاهش بروکراسی اداری، موانع احتمالی را در حیطه کاری خود احصا کرده و نسبت به حل هر یک از موارد، پیشنهادات خود را مطرح کردند.

نیرومند، افزود: این موارد در کارگروه فرعی جمع‌بندی و اولویت‌بندی شد و نتیجه گزارش در کارگروه اصلی مطرح و برای هر یک از موارد تصمیم‌گیری انجام و در این راستا تعداد ۱۳۴ مانع شناسایی و با تلاش همکاران رفع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه