English

سرپرست شهرداری تبریز:

خدمات محله‌ای در آستانه سال جدید، اولویت شهرداری تبریز باشد

سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت اجرای ویژه خدمات محله‌ای در آستانه سال جدید در شهر تاکید کرد.

خدمات محله‌ای در آستانه سال جدید، اولویت شهرداری تبریز باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مهدی یوسفی در جمع معاونین عمرانی و خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در این دو حوزه اظهار داشت: عمران و خدمات شهری جزو حوزه‌هایی است که نیازمند کار شبانه‌روزی بوده و دقت و حساسیت خاصی را می‌طلبد.

وی افزود: همچنین نزدیکی به ایام نوروز و فرا رسیدن سال ۱۴۰۱، اهمیت این دو حوزه را بیش‌تر نمایان می‌کند که امیدواریم با تلاش همه همکاران بتوانیم آمادگی‌های لازم برای استقبال از بهار را داشته باشیم.

وی همچنین اعیاد مبعث و شعبانیه را مهم عنوان کرد و یادآور شد: شهروندان ما در دوسال گذشته به جهت شیوع ویروس منحوس کرونا روزهای دشواری را پشت سر گذاشته‌اند که باید با ایجاد فضای شور و نشاط در چنین مناسبت‌هایی، روحیه همشهریان‌مان را تقویت کنیم.

سرپرست شهرداری تبریز در ارتباط با طرح‌های استقبال از بهار نیز بیان کرد: یکی از موضوعات مهم آماده‌سازی پارک‌های مسافر است که امکان دارد با رنگ‌بندی جدید ویروس کرونا، شاهد حضور گردشگران در شهرمان باشیم.

وی اضافه کرد: گلکاری در این فصل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و جان دوباره‌ای می‌بخشد؛ به همین جهت لازم است از هم اکنون اقدامات لازم برای کاشت گل‌های بهاری انجام شود.

یوسفی، توزیع آسفالت اساسی و همچنین لکه‌گیری را از دیگر محورهای مهم طرح استقبال از بهار برشمرد و تاکید کرد: در بازدید از معابر سطح شهر، خرابی آسفالت در برخی نقاط دیده می‌شود که ضروری است، مناطق نسبت به رفع مشکلات این حوزه اقدام کنند.

وی بیان کرد: در حوزه خدمات شهری ، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، رنگ‌آمیزی جداول، شستشوی نرده‌ها، تعمیر باکس‌های زباله، تنظیف به موقع معابر و... از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در جلب رضایت عمومی تاثیرگذار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه