English

سرپرست شهرداری تبریز:

ورود ۱۹ دستگاه اتوبوس نو به تبریز

سرپرست شهرداری تبریز از تحویل‌ ۱۹ دستگاه اتوبوس خریداری شده از ایران خودرو دیزل و انتقال آنها به تبریز خبر داد.

ورود ۱۹ دستگاه اتوبوس نو به تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مهدی یوسفی با اعلام این خبر اظهار داشت: با مساعدت و پیگیری شورای محترم اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز و با تلاش مدیرعامل و همکاران شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده بامداد امروز وارد تبریز شد.

وی افزود: این اتوبوس ها از نوع بنز آتروس تک کابین ساخت شرکت ایران خودرو دیزل است و اعتبار لازم برای خرید این تعداد اتوبوس ۸۵۵ میلیارد ریال بوده که از محل فروش اوراق مشارکت تامین و پرداخت شده است.

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: پس از طی تشریفات لازم برای واگذاری این اتوبوس ها به بخش خصوصی و با بهره‌برداری از اتوبوس های فوق در هفته‌های آتی، شاهد افزایش کمی و کیفی در ارائه خدمات به همشهریان عزیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر خرید اتوبوس از محل اوراق مشارکت صورت گرفته افزود: با دریافت ۲۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت در سال آینده نیز شاهد نوسازی ناوگان اتوبوس رانی تبریز خواهیم بود.

یوسفی ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیگیری، علاوه بر انعقاد قرارداد خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس در هفته‌های آتی و از محل اعتبارات شهرداری تبریز، بتوان از تخصیص یارانه کمکی دولت محترم در سال ۱۴۰۱، تعداد بیشتری اتوبوس خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه