English

موج گزارش می دهد؛

استقبال تبریزی ها از جشنواره فیلم فجر/ تمجید ویژه از «موقعیت مهدی»+فیلم

امسال استقبال اهالی فرهنگ دوست تبریز از جشنواره فیلم فجر بهتر از سال‌های گذشته بوده است.

استقبال تبریزی ها از جشنواره فیلم فجر/ تمجید ویژه از «موقعیت مهدی»+فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در تبریز نیز آغاز شده و مورد استقبال خوب  تبریزی ها قرار گرفته است.

در این میان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر نیز این روزها در سینماهای تبریز به نمایش در آمده و رضایت مخاطبان را جلب کرده است.

قصه شهیدان مهدی و حمید باکری که سال‌ها قرار بود ساخته شود، با همت و غیرت سازندگان، در درامی عاشقانه از این سرداران بی‌بدیل روایت شد.

موقعیت مهدی عاشقانه‌ای در دل جنگ است که در سینماها به نمایش درآمده و توانسته نظر تماشاگران را به خود جلب کند. در این اثر علاوه بر ثبت صحنه‌های رشادت‌های برادران باکری، درام شکل گرفته در دل داستان با بازی خوب هادی حجازی‌فر و ژیلا شاهی بسیار خوب از کار درآمده و به خوبی مخاطب با این هنرمندان همذات‌پنداری می کند.

تاکنون بسیاری از اهالی رسانه و منتقدان که موفق به دیدن فیلم شدند، این دو بازیگر را شایسته دریافت سیمرغ بازیگری دانستند.

موقعیت مهدی سوژه ای ناب و دیده نشده از دریای بیکران موقعیت‌های درام دفاع مقدسی است که علاوه بر لحظات ناب زندگی سرداران به‌نام مهدی و حمید باکری به نوع زندگی و فرهنگ جامعه و از خودگذشتگی و ایثار در دهه شصت اشاره بسیار خوبی دارد.

هادی حجازی‌فر بازیگر نام‌آشنای سینمای ایران در اولین کارگردانی خود توانمندی‌اش را در روایت روزگار پرتلاطم دفاع مقدس به اثبات رسانده است. او با تلاشی ستودنی فیلمی در خور تحسین ساخته که توسط فعالان عرصه هنر و نقد هم مورد تقدیر قرار گرفته است.

در داستان این فیلم، شهردار ارومیه بعد از شماتت‌های یک پیرزن، خدمت را نه در شهرداری که در بازگشت به سپاه و عزیمت به جبهه می‌بیند. مهدی پیش از اعزام، به خواستگاری صفیه رفته، مراسم ساده‌ ازدواج‌شان را هم برگزار می‌کند.

مهدی، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد با وجود مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. اکنون بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد.

ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه