English

افزایش استقبال مردمی با افزایش تعداد سینماها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با افزایش تعداد سینماهای اکران کننده فیلم‌های جشنواره فجر، استقبال مردمی نیز در این راستا افزایش یافته است.

افزایش استقبال مردمی با افزایش تعداد سینماها

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه بازدید از برگزاری نهمین جشنواره فیلم فجر قم در سینما تربیت؛ ضمن تقدیر از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان‌ها، اظهار کرد: افزایش تعداد سینماها و فیلم‌های جشنواره در قم نیز اقدام مطلوب و موثری است که با همت مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رقم خورده است.

وی با بیان اینکه 16 فیلم جشنواره در قم اکران می‌شود، مطرح کرد: تعداد کل فیلم‌های راه یافته به جشنواره امسال، 22 فیلم است که اکران 16 عدد از آن‌ها در قم برای علاقه‌مندان به این هنر، اتفاق مطلوبی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه بازسازی سینما تربیت به عنوان شناسنامه قم، کیفیت این اکران‌ها را بالا برده است، عنوان کرد: با میزبانی سینمای ونوس، تربیت و شهر آفتاب از فیلم‌های دهه فجر امیدواریم شاهد افزایش استقبال مردمی نیز باشیم.

حسینی کاشانی با بیان ظرفیت‌ بالای جامعه فرهنگی استان قم، خاطرنشان کرد: این ظرفیت مناسب با نقدها و نظرات خود می‌توانند تاثیر بسیاری بر کارگردانان، تهیه کنندگان و مدیران سینمایی کشور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه