English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

حمایت از جشنواره فیلم فجر، الگویی از یک رفتار دغدغه‌مندانه

همراه اول برای دومین بار حامی جشنواره فیلم فجر شد تا با شعار «همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین»، نگاه دغدغه مندانه خود نسبت به این حوزه پر اهمیت وطنی را نمایانگر سازد.

حمایت از جشنواره فیلم فجر، الگویی از یک رفتار دغدغه‌مندانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، یکی از رسالت سازمان های بزرگ، مسئولیت اجتماعی شان است که این مساله می تواند به صورت های مختلفی همچون حمایت های فرهنگی و اجتماعی باشد. 

در همین راستا، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در سال های اخیر گام های بزرگی در عرصه های دیجیتال و فرهنگ برداشته است.

به گونه ای که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و برقراری محدودیت های اجتماعی، به سمت توسعه بسترهای ارتباطی جهت تحقق امر دورکاری رفت.

بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها با استفاده از همین بسترها، راهکارهای دورکاری خود را اعمال کردند تا هم نگاه مسئولیت پذیرانه در برابر کارمندان شان را اعمال کرده و هم مانع وقفه در اجرای فرآیندهای کاری خود شوند.

بعد از فراهم کردن بسترهای دیجیتالی به صورت گسترده در عرصه کشوری، توسعه پلتفرم های دیجیتالی اعم از «شاد»، «ذره بین» و... در دستور کار این اپراتور قرار گرفت و رفته رفته با رفع نیازهای مردم و دستگاه ها، خود وارد عرصه تولید محتوا برای غنی سازی ظرفیت های ایجاد کرده، شد.

از همین رو در مدت زمان دو سال، شاهد تولیدات رسانه ای مناسبتی بسیاری از سمت همراه اول بودیم که ویژه برنامه هایی به مناسبت هایی نظیر نوروز، یلدا، محرم و فاطمیه تنها بخشی از فعالیت های این اپراتور است.

در واقع همراه اول با استفاده از ظرفیت های رسانه ای در اختیار خود نظیر «آیگپ» و «روبیکا»، امکان تولیدات ویژه و توزیع به صورت گسترده و عادلانه در کشور را فراهم آورد؛ قطعا فراموش نمی کنیم که اجرای کنسرت آنلاین روی همین بسترها چه رکوردهای خیره کننده ای بر جای گذاشت و طعم زندگی به سبک دیجیتال را به ذائقه کاربران فضای مجازی نشاند.

اکنون نیز همراه اول برای دومین بار حامی جشنواره فیلم فجر شده و با شعار «همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین» به سمت حمایت از حوزه فرهنگ و هنر کشور رفته است. 

این مساله از آن جهت اهمیت دارد که این حرکت دغدغه مندانه در همه عرصه ها و نقش آفرینی فعال یک برند بزرگ ایرانی، می تواند به عنوان یک نمونه و الگو برای سایر شرکت ها و سازمان ها مطرح شود تا آنها هم در راستای اعتلای فرهنگ کشور گام های موثر بردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه