English

شهردار مراغه:

۱۶۰۰ تن نمک برای بازگشایی معابر و خیابان های مراغه تامین شد

شهردار مراغه گفت: امسال برای نمک پاشی و بازگشایی معابر و خیابان های اصلی شهر در فصل زمستان ۱۶۰۰ تن نمک برای این منظور توسط سازمان خدمات شهری تامین و آماده سازی شده است.

۱۶۰۰ تن نمک برای بازگشایی معابر و خیابان های مراغه تامین شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد مقتومی اظهار داشت:با توجه به بارش سنگین‌ برف امروز، هم اکنون ۲۲ گروه خدماتی برای بازگشایی معابر شهری فعال هستند.

وی افزود:این گروه های سیار برای نمک پاشی و بازگشایی معابر و خیابان های اصلی و فرعی سطح شهر به صورت شبانه روزی فعال شده و ارائه خدمات می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا، ۲ گروه مکانیزه به همراه سایر گروه های سیار کار نمک پاشی معابر عمومی و خیابان های اصلی شهر را از اولین دقایق بارش برف آغاز کرده اند.

شهردار مراغه با بیان اینکه گروه های خدمات شهری نیز هم اکنون در نقاط مختلف شهر فعال هستند، اضافه کرد: تا کنون به دلیل شدت بارش برف، ۲ نوبت اقدام به نمک پاشی معابر اصلی شده است.

مقتومی گفت: در حال حاضر نیز خیابان های اصلی و شریانی شهر مراغه در حال بازگشایی بوده و نمک پاشی محلات نیز در حال انجام است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی گروه های خدمات شهری تلاش می شود تمامی محلات سطح شهر نمک پاشی و بازگشایی شود.

وی اعلام کرد: امسال برای نمک پاشی و بازگشایی معابر و خیابان های اصلی شهر در فصل زمستان ۱۶۰۰ تن نمک برای این منظور توسط سازمان خدمات شهری تامین و آماده سازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه