English

دفتر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در آذربایجان شرقی افتتاح شد

مراسم افتتاح دفتر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

دفتر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، غلامرضا شهبازی در مراسم افتتاح دفتر استانی جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در آذربایجان شرقی،اظهار داشت: از بدو به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی انواع حملات علیه این دولت آغاز شده و روز به روز بر حجم این هجمه ها افزوده می شود که این شرایط مسموم رسالت و مسئولیت های مدیران و مسئولان و نیز هواداران این دولت را سنگین تر کرده است.

وی با اشاره به شرایط وخیم اقتصادی کشور، اظهار داشت: در این شرایط سخت نباید حامیان دولت مردمی آیت الله رییسی به خاطر سهم خواهی از دولت آتش بیار معرکه شوند چون این حامیان عاشقانه و با نیت خیر وارد میدان شده اند و باید همین مسیر همچنان تداوم یابد.

دبیر کل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه سهم خواهی به هر نحو ممکن را از جمله آسیب های بسیار مهم و در حال گسترش نظام اسلامی برشمرد و با دعوت از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه برای پرهیز از چنین شیوه های زشت سیاسی، یادآور شد: این در حالی است که در اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس قرآن به دست گرفته و از قبول مسئولیت ها دوری می کردیم اما الان قرآن به دست می گیریم و دنبال  انواع پست و مقام و مسئولیت ها هستیم.

وی سهم خواهی از دولت طی سال های اخیر و گذشته و لابی گری های مختلف و متنوع را  از عوامل مهم نقص در اداره کشور بیان و اضافه کرد: چون نیت ها در این راستا الهی و خالصانه نیست، تمامی برنامه ها و مدیریت ها نیز ختم به خیر نمی شود.

شهبازی گفت: کسانی که با لایی گری و سهم خواهی به شیوه های مختلف وارد مسئولیت می شوند به جای اینکه وامدار مردم و خدمت به خلق خدا شوند، وامدار جریان ها و گروه های سیاسی هستند و در چنیین وضعیتی به هیچ عنوان توانایی ارایه خدمت به مردم را ندارند.

وی با ابراز تاسف از فاصله گیری مردم و مسئولان از آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی، خواستار ریشه یابی این موضوع شد.

دبیر کل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در مسیر ماندن را هنر انقلابیون و وفاداران واقعی نظام و اصل ولایت فقیه بیان کرد و ادامه داد: این جبهه همواره پیرو آرمان ها و منویات مقام رهبری است.

شهبازی از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان ها خواست تا به هر نحو ممکن رابطه ای نزدیک و واقعی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشند و هرگز از آنها در انجام وظایف خود غافل نشوند چون این قشر سرمایه اصلی جبهه است.

گفتنی است در این مراسم امیر عبدل زاده به عنوان دبیر استانی جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در آذربایجان شرقی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه