English

امام جمعه تبریز:

دیدگاه‌های سردار سلیمانی در حوزه دیپلماسی بسیار راه‌گشا بود

امام جمعه تبریز گفت: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر یک چهره نظامی، چهره‌ای در حوزه دیپلماسی نیز بود که توانست راهگشای بسیاری از مشکلات منطقه باشد،

دیدگاه‌های سردار سلیمانی در حوزه دیپلماسی بسیار راه‌گشا بود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز در پاسداشت نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهرداری تبریز در این خصوص موفق عمل کرده است و از این مجموعه به پاس انتشار و پاسداشت مکتب ماندگار سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی صمیمانه قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: هنر بی‌تردید بهترین واسطه برای انتقال این مکتب است و جز هنر و ابزار آن هیچ محتوای دیگری نمی تواند تا این اندازه موفق، اثرگذار، جریان ساز و عمیق عمل کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به همزمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت حاج محسن فخری زاده اظهار داشت: این دو بزرگوار از چهره های ماندگار، ارزشمند و تاثیرگذار ایران اسلامی بودند که راهشان همواره در اهتزاز بخشی به پرچم ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

وی با تاکید بر استمرار اقدامات صورت گرفته در این خصوص افزود: بی شک همین اقدامات فرهنگی کمک خواهد کرد تا این راه بیش از گذشته برجسته شده و پرورش دهنده استعدادها و انگیزه های جوانانی باشد که دل در گرو آرمان‌های ایران اسلامی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر یک چهره نظامی، چهره‌ای در حوزه دیپلماسی نیز بود که توانست راهگشای بسیاری از مشکلات منطقه باشد،

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزون بر این، چهره ای با خصایص و ویژگی های اخلاقی منحصر به فرد در بین همه اقشار اجتماع بود،و توانسته بود به عنوان سردار دلها در دل مردم کشور جای داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت: امیدواریم روح والای آن شهید والا مقام، یاری رسان ما در همه تنگناهای پیش روی جامعه باشد تا به زودی به اهداف والای نظام اسلامی برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه