English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

طراحان اصلی فتنه ۸۸ در خارج از کشور بودند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۹ دی روز بسیار بزرگی است و باید همیشه گرامی داشته شود گفت: طراحان اصلی فتنه ۸۸ در خارج از کشور بودند.

طراحان اصلی فتنه ۸۸ در خارج از کشور بودند

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم  در مراسم آغاز اجرای مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی اظهار داشت: حضور پرتعداد و ۴۰ میلیون نفری مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ می‌توانست سرنوشت کشور را تغییر دهد چراکه سه روز قبل از انتخابات اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران نامه فرستاده بود که جمهوری اسلامی باید در صحنه‌های مختلف منطقه حضور داشته باشد.

وی افزود: ایران اسلامی در آن سال‌ها در مذاکرات هسته‌ای در اوج قدرت بود و از موضع قدرت مذاکره می‌کرد و مشارکت ۴۰ میلیون نفری مردم در انتخابات نیز این قدرت ایران را چندین برابر می‌کرد و زمینه برداشته شدن کامل تحریم‌ها فراهم می‌شد ولی بعداز انتخابات خیانت‌های بزرگی به کشور انجام دادند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ۹ دی روز بسیار بزرگی است و باید همیشه گرامی داشته شود، افزود: طراحان اصلی فتنه ۸۸ در خارج از کشور بودند.

آل هاشم ادامه داد: برخی از افراد داخلی نیز از روی بی بصیرتی همراه افراد خارج نشین شدند و آن حوادث تلخ آن سال اتفاق افتاد. ولی بعداز آن با بصیرت افزایی مقام معظم رهبری مردم به صحنه آمدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به دیگر اتفاقات مهم دی ماه اشاره داشت و گفت: ۱۳ دی نیز سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که او نقش دیپلماسی بالایی داشت و جنگ را از کشور دور کرد.

وی ادامه داد: ۱۸ دی ماه نیز سالروز عملیات غرورانگیز سپاه اسلام به قلب ارتش آمریکا در عین الاسد است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در حوادث مختلف طبیعی همچون سیل و زلزله و بحران شیوع کرونا گفت: ستاد اجرایی فرمان امام همواره در مشکلات و گرفتاری‌ها کنار مردم است.

وی سپس گفت: نمونه این حرکت‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام را در زلزله میانه دیدیم که در روزهای اولیه وقوع زلزله کانکس به شدت مورد نیاز بود که با یک تماس بنده با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۰۰ عدد کانکس به صورت فوری به روستاهای زلزله زده ارسال شد.

آل هاشم ادامه داد: توجه به بحث تکریم نیازمندان در توزیع بسته‌های معیشتی ضروری است. در ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق شاهد بودیم کمک‌های مردمی حتی از دوران دفاع مقدس نیز پر رونق تر بود.

توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی و ۴۲ هزار بسته احسان سلامت در آذربایجان شرقی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اجرای رزمایش همدلی و احسان در این استان گفت: مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی آغاز شد.

مصباح ربانی ادامه داد: در این مرحله در کل کشور یک میلیون بسته معیشتی و یک میلیون بسته سلامت بین متاثرین ویروس منحوس کرونا توزیع می‌شود. در آذربایجان شرقی نیز ۳۴ هزار بسته معیشتی و ۴۲ هزار بسته احسان سلامت به ارزش سه میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان توزیع می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول این رزمایش ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان، در مرحله بعدی ۱۵ هزار بسته نوشت افزار در قالب طرح مشق احسان و در مرحله سوم ۵۰ هزار بسته پروتئینی حاوی گوشت مرغ پخش شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه