English

شهردار:

بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برای مترو تبریز هزینه شده است

شهردار تبریز گفت: اصلی ترین پروژه سال ۹۸، پروژه مترو تبریز است که به تنهایی بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برای مترو تبریز هزینه شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر، پارک بزرگ تبریز را بزرگترین پروژه شهرداری تبریز در تمام سال های اخیر اعلام کرد و گفت: پس از حدود ۵۰ سال تکلیف پارک بزرگ مشخص شد و طی آن قراردادی منعقد شد تا در سال ۹۹ احداث شود.

 

کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت احداث کردیم تا آسفالت با کیفیتی را تولید و پخش کنیم

وی به افزایش کیفیت و توزیع آسفالت خیابان ها و معابر تبریز در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: کیفیت و وضعیت آسفالت تبریز به گونه ای بود که بر خلاف تمامی شهرها که هر سال معمولا ۱۵ درصد تخریب آسفالت ایجاد می شود، این تخریب بالای ۴۰ درصد بود که به این موضوع نیز توجه جدی شد. ما کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت را احداث کردیم که آسفالت با کیفیتی را تولید و پخش کنیم.

 

کوچه های شیب دار مناطق حاشیه نشین پله گذاری شد

ایرج شهین باهر، توانمندسازی بافت حاشیه نشین را از دیگر اقدامات سال ۹۸ شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: برای اولین بار کوچه های شیب دار مناطق حاشیه نشین که قابل دسترسی نبود، بیش از پنج کیلومتر پله گذاری شد و از طرف دیگر به دنبال توانمندسازی و ایجاد پارک در این مناطق هستیم.
شهردار تبریز تصریح کرد: در مجموع در پروژه های عمرانی سال ۹۸ حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت اعتباری و ۳۰ درصد افزایش کار عمرانی نسبت به سال گذشته داشتیم.

بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برای مترو تبریز هزینه شده است

تلاش می کنیم خط ۱ مترو را تا پایان سال به آخرین ایستگاه برسانیم

وی با اشاره به برنامه های سال آینده، عنوان کرد: برای سال ۹۹ فضای سبز را به شکل جدی پیگیر هستیم و تلاش می کنیم خط ۱ مترو را تا پایان سال به آخرین ایستگاه برسانیم ضمن اینکهکارهای خط ۲ را نیز به شکل جدی پیگیر هستیم تا فاز ۱ خط ۲ را تا پایان شورای پنجم از محله قراملک به بازار متصل کنیم که این اتفاق کمک زیادی به حمل و نقل عمومی خواهد کرد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه