English

۴۳۲ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در قروه کشف شد

رییس شبکه دامپزشکی قروه از کشف و ضبط 432 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد و تشکیل 17 پرونده برای متخلفان در این شهرستان خبر داد.

432 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در قروه کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان، کامبیز نجفی اظهار کرد: مراکز عرضه فرآورده‌های دامی شهرستان قروه، سریش آباد، دلبران و دزج مورد پایش  اکیپ‌های ستاد اداره‌کل دامپزشکی کردستان به سرپرستی معاون سلامت استان قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی در قروه و شهرهای اطراف آن، افزود: در روزهای اخیر حدود 432 کیلوگرم انواع فراورده دامی فاسد از مراکز عرضه شهرستان قروه و شهرهای اطراف کشف، ضبط و معدوم‌سازی شد.

رییس شبکه دامپزشکی قروه ادامه داد: در بازدید از 100 مرکز عرضه فرآورده دامی شهرهای قروه، سریش آباد، دلبران و دزج 182 کیلوگرم انواع فرآورده دامی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد و 8 پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل شد.

نجفی یادآور شد: در روزهای اخیر همچنین اکیپ‌های شبکه دامپزشکی قروه 250 کیلوگرم انواع فراورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف از مراکز عرضه سطح شهرستان قروه کشف و ضبط کردند که منجر به تشکیل 9 پرونده تعزیراتی در این زمینه تشکیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه