تجدید میثاق مسئولان قضایی استان کرمانشاه با آرمانهای والای شهدا
همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه، اعضای شورای قضایی استان کرمانشاه با حضور در گلزار مطهر شهدا، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
، در نخستین روز از هفته قوه قضائیه،دکتر بهتاش خانیآباد مدیرکل پزشکی قانونی استان به همراه اعضای شورای قضایی استان کرمانشاه با حضور در گلزار مطهر شهدا، با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و خدمت را گرامی داشتند.
حاضران در این مراسم با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر تداوم راه پرافتخار آنان و پایبندی به آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تأکید کردند.
اعضای شورای قضایی استان در این آیین معنوی، خدمت صادقانه به مردم، اجرای عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین اهداف و رسالتهای خود برشمرده و بر ادامه این مسیر نورانی تأکید کردند.
این مراسم در راستای برنامههای گرامیداشت هفته قوه قضائیه و به منظور تجلیل از ایثارگریها و فداکاریهای شهدا و تجدید عهد با آرمانهای آنان برگزار شد.
ارسال نظر