سرخط خبرها
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است

سفیر ایران در ارمنستان:

تهران برای توسعه روابط با ارمنستان عزمی راسخ دارد

سفیر ایران در ارمنستان بر عزم راسخ تهران برای توسعه همه‌جانبه روابط با ایروان تأکید کرد.

ایران و ارمنستان
به گزارش خبرگزاری موج

، «مهدی سبحانی» سفیر ایران در ارمنستان با اشاره به دیدار اخیر «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر عزم راسخ عالی‌ترین سطوح سیاسی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با ارمنستان تأکید کرد.

او در ادامه سخنرانی خود و با اشاره به اهمیت روابط فرهنگی میان ۲ کشور، گردشگری را مهم‌ترین بخش ارتباط دوجانبه میان ایران و ارمنستان دانست و گفت که این صنعت می‌تواند سهم عمده‌ای در رونق اقتصادی و ارتباطات مردمی طرفین داشته باشد

سبحانی که روز چهارشنبه و در مراسم امضای قرارداد همکاری میان کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران و فدراسیون اتومبیل‌رانی ارمنستان سخرانی می‌کرد، در ادامه گفت: «گسترش گردشگری بازتاب‌دهنده امنیت در کشورهاست و گردشگران پیام‌آوران صلح، دوستی، امنیت و آرامش ۲ کشور هستند.»

سفیر جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون اتومبیل‌رانی جمهوری ارمنستان برای تسهیل سفر رانندگان ارمنی به ایران با خودروی شخصی قدردانی کرد و گفت: «این اقدام لذت سفر را برای گردشگران بیشتر می‌کند.»

این دیپلمات ایرانی همچنین با اشاره به قدمت و عضویت کانون اتومبیل‌رانی ایران در سازمان‌های بین‌المللی، از طرف ارمنستانی دعوت کرد تا از این ظرفیت بزرگ استفاده کند.

تاکید دیپلمات ایرانی بر عزم راسخ تهران برای توسعه روابط با ارمنستان

سخنرانی سفیر ایران در ارمنستان

تاکید دیپلمات ایرانی بر عزم راسخ تهران برای توسعه روابط با ارمنستان

امضای قرارداد همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران و فدراسیون اتومبیل‌رانی ارمنستان

طبق گزارش سفارت ایران در ایروان، این تفاهم‌نامه گامی مهم در جهت تقویت روابط گردشگری و فرهنگی میان ایران و ارمنستان محسوب می‌شود و انتظار می‌رود تأثیر مثبتی بر صنعت گردشگری هر دو کشور داشته باشد.

هدف اصلی از این توافق که به امضای «محمدحسین صوفی» مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و «آرسن مانوکیان» رئیس کلوپ اتومبیل‌رانی جمهوری ارمنستان رسید، تسهیل تردد اتباع ارمنستان برای سفر با خودرو شخصی به ایران و صدور کارنه دوپاساژ است.

این تفاهم‌نامه می‌تواند به افزایش سفرهای گردشگری اتباع ارمنستان و توسعه تعاملات فرهنگی و اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان کمک کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه