English

باشگاه سپاهان از نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال شکایت کرد

در پی سخنان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی باشگاه سپاهان از وی شکایت کرد.

 باشگاه سپاهان از نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه سپاهان با انتشار بیانه‌ای روی خروجی سایت خود از شکایت این باشگاه از نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد و نوشت: علی‌رغم تاکید مقام اول فدراسیون فوتبال در خصوص خویشتن‌داری طرفین و عدم رعایت این مسئله از سمت منصور قنبرزاده و نیز در پی اظهارات بی‌اساس، اتهامات واهی و صحبت‌های تنش‌زای نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و نیز توهین‌های وی به نمایندگان محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مردم شریف اصفهان و هواداران عزیز سپاهان، باشگاه سپاهان از او به مراجع قضایی مربوطه شکایت کرد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان تعهد کارگزاری ۲۶ میلیاردی داده است!

سناریو تخلفات سپاهان یک عملیات روانی رسانه‌ای بی‌سابقه است

 

لازم به ذکر است باشگاه سپاهان مستندات دیگری نیز از تخلفات پیشین این مدیر نفتی جمع‌آوری کرده که با اتهامات امروز در یک بسته مدون و جامع تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

گفتنی است نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم عنوان کرده بود: از باشگاه سپاهان انتظار بیشتر می‌رود چراکه مدیرعامل این باشگاه جزو هئیت رئیسه فدراسیون است و باید شرایط را از مراجع قضایی پیگیری کنند و می‌توانند در کمیته استیناف پیگیری باشند. اینکه مدام بر علیه بخش‌های مختلف فدراسیون بیانیه بدهند، خوب نیست. این‌که هواداران خونگرم سپاهان را علیه فدراسیون، کنند اصلا درست نیست و هواداران مطمئن باشند عدالت رعایت می‌شود. حتی نمایندگان مجلس اصفهان نیز بارها از فدراسیون خواستند تا قراردادهای فوتبال به دقت بررسی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه