English

سرمربی تیم تراکتور:

ورزشگاه نقش جهان بدترین چمن را در ایران دارد/مسئول این شکست من هستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ابراز داشت: کیفیت چمن در نتیجه تاثیرگذار نبود اما در نوع بازی ما تاثیر گذاشت. چمن این ورزشگاه بدترین چمنی بود که در لیگ ایران دیده‌ام.

ورزشگاه نقش جهان بدترین چمن را در ایران دارد/مسئول این شکست من هستم

به گزارش خبرگزاری موج، پاکو خمس ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد بازی مقابل سپاهان اظهار کرد: معتقدم امروز نتوانستیم در سطح رقیب حاضر شویم، آن‌ها بهتر از ما کار کردند. می‌خواستیم توپ را در اختیار داشته باشیم اما موفق نبودیم. حتی ۱۰ درصد از آن کارهایی که می‌خواستیم انجام دهیم را نتوانستیم در زمین اجرا کنیم. متأسفانه در زمان بستن تیم نتوانستیم برخی از گزینه‌ها را به خدمت بگیریم.

او در خصوص قضاوت داور مسابقه هم گفت: معمولاً در طول بازی وقفه‌های زیادی ایجاد می‌شود. داوری در سطح خوبی قضاوت کرد و تصمیم تاثیرگذار نداشت.

سرمربی تراکتور در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان توضیح داد: کیفیت چمن در نتیجه تاثیرگذار نبود اما در نوع بازی ما تاثیر گذاشت. چمن این ورزشگاه بدترین چمنی بود که در لیگ ایران دیده‌ام.

وی ادامه داد: اگر در چنین بازی‌هایی اشتباه کنیم کارمان سخت می‌شود و در مجموع خوب نبودیم. امروز نتوانستیم در حد و اندازه تراکتور کار کنیم. بازیکنان باید کیفیت‌شان را در زمین نشان دهند. مسئول این شکست من هستم و شاید اشتباه کردم.

خمس در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور بازیکن جدیدی به خدمت می‌گیرد؟ گفت: فکر می‌کنم در زمان بستن تیم، با غرور این کار را انجام دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه