English

سرمربی تراکتور:

دوست ندارم به انتقام فکر کنم/ هدفمان کسب رتبه چهارم جدول بود

سرمربی اسپانیایی تراکتور با بیان اینکه همه می‌دانند چه اتفاقاتی در بازی با استقلال در جام حذفی رخ داد، گفت: اینکه به انتقام فکر کنیم، خوب نیست، دوست ندارم راجع به انتقام صحبت کنم چون در این واژه خشونت وجود دارد، می‌خواهیم بدون فکر به انتقام، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

دوست ندارم به انتقام فکر کنم/ هدفمان کسب رتبه چهارم جدول بود

به گزارش خبرگزاری موج، در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر ایران، تراکتور فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود. پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال اظهار کرد: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان به خوبی و با جدیت کار کرده‌اند. تلاش بازیکنانم را دوست دارم و آماده بازی پایانی فصل هستیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. متاسفانه چندین بازیکن ما همچون  هادی محمدی، سید محمد حسینی، مهدی هاشم‌نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت در بازی فردا حضور ندارند.

خمس خاطرنشان کرد: به هدفمان که کسب رتبه چهارم جدول بود، دست یافته‌ایم و فردا یک دیدار تشریفاتی داریم؛ با این حال، کاملا آماده بازی با استقلال هستیم. فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم با یک برد خوب آن را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به شکست دو بر یک تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی، بیان کرد: اینکه به انتقام فکر کنیم، خوب نیست. دوست ندارم راجع به انتقام صحبت کنم چون در این واژه خشونت وجود دارد. طرفداران باید از فصل خوبی که پشت سر گذاشتیم، راضی باشند. همه می‌دانند در بازی جام حذفی چه اتفاقاتی افتاد؛ اما دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. می‌خواهیم بدون فکر به انتقام، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

خمز در رابطه با احتمال حضور پرتعداد هواداران تراکتور در ورزشگاه آزادی، تاکید کرد: حضور هواداران‌مان در شهرهای مختلف باعث خوشحالی و افتخار است. امیدوارم با بازی خوب و کسب سه امتیاز، طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی