English

سرمربی تیم سپاهان:

آرزوی موفقیت برای داوران یعنی آرزوی موفقیت برای لیگ/در طول فصل گذشته به مساله چمن ورزشگاه نقش جهان اشاره کرده بودم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم برای داوران امکاناتی مثل VAR مهیا کنیم تا بتوانند بهتر قضاوت کنند. آرزوی موفقیت برای داوران یعنی آرزوی موفقیت برای لیگ.

 آرزوی موفقیت برای داوران یعنی آرزوی موفقیت برای لیگ/در طول فصل گذشته به مساله چمن ورزشگاه نقش جهان اشاره کرده بودم

به گزارش خبرگزاری موج، ژوزه مورایس بعد از برد 3 بر یک مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی بین دو تیم بود. تراکتور هم تیم خوب و قابل احترامی است و فقط سپاهان تیم خوبی نیست. کنجکاو بودم ببینم لیگ چطور شروع می‌شود که آن را با برد شروع کردیم. تبریک می گویم. همیشه شروع با برد خوب است و باید اشاره کنم که تلاش و کیفیت بازیکنان ما خیلی خوب بود اما این برد ساده نبود.

وی افزود: دو صحبت دیگر دارم با هواداران خوبی که داریم افتخار می کنیم به این اتحاد و همبستگی که از خودشان نشان دادند. می خواهم این برد را به دو عزیز گزارشگری که در تصادف جان شان را از دست دادند، تقدیم می‌کنم.

مورایس در مورد اینکه مدیریت ستاره‌ها در تیم سخت نیست، گفت: عادت دارم به مدیریت چنین مساله‌ای، خوشحالم که اسم ستاره آوردید. واقعا این ها ستاره های من هستند. اگر به تیم هایی که قبلا بودم و تیم ها و بازیکنانی که مدیریت کردم، نگاه کنید چیزی نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم. همه چیز به کیفیت یک رهبر برمی‌گردد که بتواند رهبری کند.  یک مربی باید یک مربی رهبر باشد و بتواند کنترل و مدیریت کند. ما بازیکنان فوق العاده خوبی داریم اما کنترل و مدیریت شان ساده نیست. البته بازیکنان کار من را ساده تر می کنند. بازیکنان را فقط نه به عنوان کیفیت بلکه به عنوان شخصیت جذبشان می‌کنیم و خوشحالم که کنارشان هستیم. ما همه انسان هستیم و خوشحالم که در کنارشان هستم.

سرمربی سپاهان  در مورد بازیکنانی که از تیم رفته اند گفت: با ارشیا سرشوق صحبت می‌کنم که کیفیتش را نشان داد و راضی کننده بود. در چنین بازی شاید برای یک جوان سخت تر باشد که عملکرد راضی کننده از خودش نشان دهد. ارشیا هرچه بیشتر بازی کند ظرفیت و کیفیت بیشتری ارایه می دهد و او یکی از بازیکنان با کیفیت آکادمی ماست. 

سرمربی سپاهان در مورد داوری گفت: کار داوری را درک می کنم و من همیشه از آنها حمایت می کنم. من  در حیطه مسئولیت خودم اشتباه می‌کنم قضاوت در چنین بازی ساده نیست.  این بازی هم گذشته است اگر بخواهم اعتراض کنم فایده ای ندارد. البته اعتراضی هم ندارم به داور بابت سوت های خوبی که زد تبریک می گویم. امیدوارم بهتر هم بشود و من هم به دنبال بهتر شدن خودم هستم و این کار حرفه ای است. برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم و داوران هم همین کار را می کنند و تلاش می کنند بهتر قضاوت کنند.  امیدوارم بتوانیم برای داوران امکاناتی مثل VAR مهیا کنیم تا بتوانند بهتر قضاوت کنند. آرزوی موفقیت برای داوران یعنی آرزوی موفقیت برای لیگ.

مورایس در مورد وضعیت چمن ورزشگاه و وضعیت کریمی بعد از مصدومیت گفت: در طول فصل گذشته به مساله چمن اشاره کرده بودم و نگرانی خودم را گفته بودم. در لیگ حرفه ای که لیگ سطح اول کشور است باید ارگانی باشد که کیفیت چمن ها را بررسی و تایید کند و استانداردها را نظارت کنند. در لیگ باید چنین چیزی داشته باشیم، من هم نگرام هستم. یک جلسه در ورزشگاه تمرین می‌کنیم اما بخاطر محافظت از چمن جلسه تمرینی قبل از بازی را نداشتیم. من دوست دارم همه چیز استانداردهایش را داشته باشد بازی با کیفیت را دوست دارم. دوست ندارم که بازیکنم بخاطر لیز خوردن مصدوم شود و تعویضش کنم. حتی برای زمین تمرین نگران هستم. در لیگ چنین وضعیت چمنی را در همه ورزشگاه ها می بینید باید چمن خوبی باشد تا فوتبال خوبی انجام شود و هواداران باید از دیدن فوتبال لذت ببرند. در مورد وضعیت کریمی هم اطلاع دقیق ندارم و باید پزشکان وضعیت را بررسی کنند.

سرمربی سپاهان در مورد غیبت آل کثیر در فهرست تیمش گفت: نمی دانم چه مشکلی بود که نتوانست امروز حضور داشته باشد ولی مساله خاصی نیست و راحت حل می شود.

مدیر رسانه تیم سپاهان هم گفت: این مشکل حل می شود و قرارداد آل کثیر هم ثبت می شود ومشکلی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه