English

خودکشی کارگردان مشهور تایید شد/کشف دست‌نوشته کنار جسد پوراحمد

دادستان مرکز گیلان خودکشی کیومرث پوراحمد، این کارگردان سینما در دهکده ساحلی بندر انزلی را تایید کرد.

خودکشی کارگردان مشهور تایید شد/کشف دست‌نوشته کنار جسد پوراحمد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان امروز در جمع خبرنگاران با تایید خبر فوت کیومرث‌پور احمد اظهار کرد: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی می‌باشد. 

وی با اشاره به جزئیات فوت مرحوم کیومرث پوراحمد گفت: مرحوم کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۶ در یکی از واحدهای دهکده ساحلی انزلی دار فانی را وداع گفت. 

به گفته دادستان مرکز استان، درحال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا علت تامه مرگ بررسی که خبرتکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌گردد.

این فیلمساز متولد سال ۱۳۲۸ در نجف آباد استان اصفهان سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را ساخت که در جشنواره فجر شرکت داشت.

«تیغ و ترمه»، «کفشهایم کو؟»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «بخاطر هانیه» و «بی‌بی چلچله» از فیلم‌های سینمایی این کارگردان هستند. او در تلویزیون هم سریال‌های ماندگار «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را ساخته بود.

 

کشف دست‌نوشته کنار جسد پوراحمد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در پی اعلام یک فقره خبر فوت مشکوک فردی سالخورده در دهکده ساحلی بندرانزلی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان همچنین ضمن تأیید خودکشی پوراحمد بر اساس یافته‌های پلیس گفت که " دست نوشته‌ای در کنار جسد این کارگردان سینما کشف شده است که متاسفانه حکایت از اقدام به خودکشی وی دارد.

تلاش کارآگاهان پلیس برای بررسی دقیق علت انگیزه احتمالی متوفی در اقدام به خودکشی، ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه