English

نماینده کارگران در شورای عالی کار خطاب به مرتضوی:

در مقابل عدم اجرای قانون کار چانه‌زنی نکنید/تعیین دستمزد کارگران تا پایان سال لطف نیست

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: با توجه به این‌که تعیین مزد کارگران، مولفه‌های صریح و روشنی دارد، بیشتر از یک ساعت نباید زمان ببرد، اما اگر جلسات طولانی می‌شود، برای این است که ما در مقابل عدم اجرای قانون چانه‌زنی می‌کنیم.

در مقابل عدم اجرای قانون کار چانه‌زنی نکنید/تعیین دستمزد کارگران تا پایان سال لطف نیست

به گزارش خبرگزاری موج،  علی خدایی در واکنش به اظهار نظر وزیر کار مبنی بر اینکه " تا پایان سال حقوق کارگران نهایی می‌شود"، اظهار داشت: این‌که می‌گویند تا پایان سال مزد را تعیین می‌کنیم، یعنی این‌که می‌گویند به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم. این لطف یا اتفاق جدیدی نیست.
وی تاکید کرد: این نکته را هم بگویم که با توجه به این‌که جلسات دیر آغاز شده و روالی که ما انتظار داشتیم، پیش نرفته، به هیچ عنوان این‌طور نیست که کمبود وقت باعث شود که زیر بار تصمیم عجولانه برویم.
نماینده کارگران در شورای عالی کار خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که تعیین مزد کارگران، مولفه‌های صریح و روشنی دارد، بیشتر از یک ساعت نباید زمان ببرد، اما اگر جلسات طولانی می‌شود، برای این است که ما در مقابل عدم اجرای قانون چانه‌زنی می‌کنیم.
خدایی گفت: اگر نظر کارگران تامین نشود، ما اصراری بر این‌که دستمزد تا پایان سال تعیین شود، نخواهیم داشت و دنبال حق کارگران خواهیم بود. هر زمان نظر ما تامین شود، حتما همراهی خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید:

تا اوایل هفته آینده حقوق و دستمزد کارگران تعیین می شود

چکش تعرفه دستمزد کارگران هنوز به زمین نخورده است/ شوراییان کار آیا امروز به توافق می‌رسند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی