English

وزیر ارتباط و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرگزاری موج:

قطعی دو روز اخیر اینترنت فنی بود

وزیر ارتباط و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی و اختلال اینترنت در روز گذشته و امروز به مسأله فنی برمی گردد و هیچ مشکلی برای اینترنت به وجود نیامده و هم اکنون رفع شده است.

قطعی دو روز اخیر اینترنت فنی بود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، در دو روز اخیر علاوه بر اینکه سرعت اینترنت در کشور کاهش یافته بود برخی سایت های داخلی هم باز نمی شدند و با توجه به اینکه در روز چهارشنبه سوری هم قطعی اینترنت افزایش پیدا کرده بود جزئیات دلیل کندی و قطعی آن را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جویا شدیم.

عیسی زارع پور وزیر ارتباط و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج با ‌رد هر گونه دستکاری در اینترنت، گفت: علت قطعی و اختلال اینترنت در روز گذشته و امروز به مسأله فنی برمی گردد و هیچ مشکلی برای اینترنت به وجود نیامده و هم اکنون رفع شده است .

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از ایجاد محدودیت برای پلتفرم های خارجی در پاییز امسال، سرعت اینترنت در ایران کاهش یافته و بعد از اینکه بسیاری از کسب و کارها با مشکل مواجه شدند سرعت اینترنت کمی بهبود پیدا کرده بود و در هفته اخیر بار دیگر مشکلات اینترت برگشته که وزیر ارتباطات دلیل آن را فنی عنوان کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه