English

مراسم نامزدی چیست؟ / آشنایی با برگزاری جشن نامزدی

مراسم نامزدی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مقاله تمام موارد مورد نیاز در مورد دوران نامزدی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانید این مرحله مهم را پشت سر بگذارید.

مراسم نامزدی چیست؟ / آشنایی با برگزاری جشن نامزدی

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم نامزدی مهم‌ترین پله برای آغاز زندگی مشترک می باشد که اگر به خوبی آن را پشت سر نگذارید ممکن است در آینده دچار مشکل شوید یا حتی نتوانید به مراحل دیگر مانند خواستگاری و ... برسید و با دختر مورد علاقه خود ازدواج کنید. به همین دلیل مراسم نامزدی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مقاله تمام موارد مورد نیاز در مورد دوران نامزدی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانید این مرحله مهم را پشت سر بگذارید.

مراسم نامزدی چیست؟ آشنایی با نکات

معمولا بعد از آشنایی اولیه عروس داماد با یکدیگر و انجام مراسم بله برون برخی خانواده ها مراسم کوچکی تحت عنوان مراسم نامزدی برگزار می نمایند. در این مراسم که طبق رسوم خانواده عروس عهده داره میزبانی آن را دارد از بزرگترهای فامیل دعوت می کنند تا در مراسم جشن نامزدی شرکت نمایند. 

مراسم نامزدی نسبت به مراسم عروسی کوچک‌تر و سبک‌تر برگزار می‌شود. برخی در مراسم نامزدی ممکن است مراسم عقد هم داشته باشند که لازمه آن وجود سالن عقد و تشریفات مربوطه است.

 

عروسی

 

جشن نامزدی

بسته به انتخاب و شرایط خانواده ها ممکن است مراسم نامزدی در خانه و یا یک تالار یا باغ تالار شود. انتخاب محل برگزاری ایده‌آل متناسب با تعداد مهمانان بسیار مهم است. یکی از راه‌های انتخاب محل مناسب استفاده از سایت تالارکده است. این سایت با معرفی سالن ها و باغ تالار های عروسی مناسب در تهران می تواند کمک زیادی به شما نماید تا بتوانید محل ایده آل خود را جهت برگزاری یک جشن نامزدی بر اساس معیارها، سلیقه و بودجه خود برگزار نمایید.

نکات مهم در برگزاری مراسم نامزدی و عقد

بعد از حلقه نامزدی، انتخاب یک سالن برای برگزاری مراسم نامزدی و عقد دومین چیز مهم است - مهمترین نکته در چک لیست برای خواستگاری. البته، مکان پیشنهاد باید با دقت انتخاب شود، زیرا باید کمی با مراسم خو استگاری مطابقت داشته باشد.

بهترین کار این است که برای برگزاری مراسم عروسی مکانی آرام را انتخاب کنید که در آن مزاحمتی نداشته باشید. اگر خواستگاری در زمانی که شما در تعطیلات هستید انجام می شود، بهتر است از قبل اطلاعات بیشتری در مورد مکان مورد نظر دریافت کنید.

برای مثال، اگر قرار است این پیشنهاد در مقابل یک جاذبه توریستی مانند برج ایفل ارائه شود، توصیه می کنیم که از قبل برای هرگونه کار ساختمانی، تعطیلی یا رویدادی در منطقه اطراف بررسی کنید. این به شما امکان می دهد از هرگونه غافلگیری ناخواسته جلوگیری کنید!

محل های مناسب برای برگزاری مراسم نامزدی

  • اطمینان حاصل کنید که سطح سر و صدا کم است

  • مکان باید روشنایی و حریم خصوصی کافی را ارائه دهد

  • از قبل از کارهای ساختمانی و رویدادهای برنامه ریزی شده مطلع شوید

  • لباس مناسب

لباس پوشیدن برای این مناسبت خاص، لحظه را جشن می گیرد. مطمئن شوید که خیلی آراسته نیستید. شما نمی خواهید شریک زندگی تان مشکوک شود. با این حال، مهمترین چیز این است که احساس راحتی کنید و لباس مناسب بپوشید.

توصیه ما این است که لباس های کلاسیک و محتاط بپوشید: جامپر، پیراهن یا تی‌شرت بپوشید که همسرتان به‌طور خاص آن را دوست دارد. آیا چیزی دارید که شریکتان به شما هدیه داده یا در مغازه انتخاب کرده است؟ در ترکیب با شلوار جین مورد علاقه خود، لباس مناسبی دارید می توانید از آن ها در مراسم نامزدی خود استفاده کنید.

 

نامزدی

 

نکات مهم در انتخاب لباس نامزدی

  • لباس باید شیک باشد، اما

  • شما نباید از شریکتان خوش پوش تر باشید

  • و نه چندان شیک، که پیشنهاد بلافاصله آشکار شود

آیا حلقه مراسم نامزدی مناسب است؟ حلقه نامزدی چگونه حمل می شود؟

حلقه مراسم نامزدی درخشان یکی از الزامات ویژه برای یک پیشنهاد ازدواج عاشقانه است. حلقه نامزدی به عنوان نمادی از پیوند خاص با یکدیگر، به سرعت به جواهرات مورد علاقه هر زنی تبدیل می شود.

لحظات ناخوشایند زیادی وجود ندارد که مردی بخواهد انگشتری را به شریک زندگی خود دیه بدهد و انگشتر خیلی کوچک باشد. بنابراین توصیه می کنیم: انگشتر را خیلی بزرگ بخرید تا خیلی کوچک. البته این امر کاملا به سلیقه شما و عروس خانم بستگی دارد.

حمل حلقه نامزدی به طور نامحسوس در جعبه جواهرات به محلی که قرار است خواستگاری انجام شود، اغلب سخت تر از حد انتظار است.

بنابراین مهم است که بررسی کنید که آیا حلقه مراسم نامزدی می تواند به طور نامحسوس حمل شود. یک برآمدگی مشکوک در جیب شلوار یا پیراهن شما می تواند به سرعت شگفتی عاشقانه را از بین ببرد.

بنابراین توصیه می کنیم حلقه مراسم نامزدی را ایمن اما بدون قاب بزرگ حمل کنید. علاوه بر جعبه حلقه معمولی، ما یک کیف مخملی کوچک و باریک را به همراه حلقه نامزدی برای همه مشتریان قرار می دهیم. این اجازه می دهد تا حلقه به طور نامحسوس حمل شود.

قبل از پیشنهاد، همیشه خوب است که دانش خود را در مورد حلقه تقویت کنید. این نشان می دهد که حلقه نامزدی را با دقت انتخاب کرده اید و زمان زیادی را صرف این موضوع کرده اید. این فلز گرانبها از کدام آلیاژ ساخته شده است و دقیقاً چرا این سنگ؟ داستان اینکه چرا دقیقا این حلقه را انتخاب کردید برای هر خانمی هیجان انگیز است.

حلقه عروسی

 

نکات مهم در خرید حلقه مراسم نامزدی

  • انگشتر را خیلی بزرگ بخرید تا خیلی کوچک

  • اطمینان حاصل کنید که می توانید آن را به طور نامحسوس حمل کنید

اطلاعات خود را در مورد حلقه نامزدی بیشتر بدانید مردان عزیز، دوستان عزیز، آرام بمانید و عمیق نفس بکشید، تا بتوانید مراسم نازمدی را به خوبی برگزار کنید.

در صد ها فیلم عاشقانه، ما با دیدن زیباترین پیشنهاد های ازدواج، همان طور که زنان می خواهند، اشک می ریزیم. همه این فیلم ها در یک چیز مشترک هستند: حتی با وجود لکنت عصبی، همه مردان در پایان کلمات مناسب را پیدا می کنند.

آیا به دنبال کلمات مناسب برای پیشنهاد خود هستید، اما نویسنده ای برای کمک ندارید؟ سپس بیایید نگاهی بیندازیم. ما مطمئن هستیم که کلمات مناسبی را برای کمک به شریک زندگی شما پیدا می کنیم تا بتواند بله را بگوید!

8 نکته مهم برای «بله» گرفتن

از قبل فکر کنید! این کاری نیست که شما هر روز انجام دهید، بنابراین مهم است که با اعتماد به نفس شروع کنید. ما به شما توصیه نمی کنیم در مورد بداهه گویی پاسخ دهید - مهم نیست که چقدر در آن استعداد دارید. آمادگی خوب همیشه کمک می کند. برخی دیگر از نکات مهم که به شما در گرفتن بله از عروس خانم کمک می کند عبارت‌اند از:

  1. مهم است که به این فکر کنید که می خواهید این پیشنهاد چگونه باشد و آنچه را که می خواهید به محبوب خود بگویید، یادداشت کنید.

  2. شریک زندگی تان شما را دوست دارد اگر دوست نداشته باشد، می توانید هنگام خواستگاری هر کاری که می خواهید انجام دهید و او نه خواهد گفت. بنابراین، سعی نکنید عاشقانه یا خنده دار رفتار کنید

  3. با خودتان صادق باشید و واقعی باشید. البته، شما عصبی هستید و عصبی بودن اشکالی ندارد - تا زمانی که خودتان باشید.

  4. لازم نیست پیشنهاد شما شبیه یک افسانه باشد. نامزدی خود را با اضافه کردن مقداری طنز خاص کنید (اگر کمی دارید)، به همسرتان لبخند بزنید - در پایان روز یک مناسبت هیجان انگیز و شاد را جشن می گیرید.

  5. تعریف خوب، چگونه کار می کند؟ از خود بپرسید، من چه چیزی را در مورد همسرم دوست دارم، چه چیزی را در مورد او قدردانی می کنم؟

  6. شما همیشه پیروز خواهید شد تا زمانی که واقعی باشید، باز باشید و احساس خود را بگویید. به همسرتان نشان دهید که چقدر برای شما مهم است. شریک زندگی شما بی نقص و منحصر به فرد است، بنابراین اجازه دهید او در این لحظه خاص از زندگی آن را احساس کند. البته گفتن چند کلمه زیبا بخش مهمی از آن است. اما مطمئن شوید که پیشنهاد شما به یک سخنرانی طولانی ختم نمی شود.

  7. بعد از چند کلمه زیبا و دوست داشتنی همراه با تعارف زیبا می توانید این سوال را مطرح کنید. اگر زیاد صحبت کنید، ممکن است همسرتان خسته شود.

  8. قبل، در حین و بعد از پیشنهاد، همه افراد درگیر در یک موقعیت عاطفی انتظاری هستند. حتی با اعتماد به نفس ترین مردان نیز در این موقعیت عاطفی زودباور نخواهند بود.

اما در نهایت عشق است که می ماند! توجه داشته باشید که اساس زندگی مشترک بر سازش و ابراز عشق و علاقه است بنابراین لازم نیست مراسم نامزدی خود را بسیار تجملاتی برگزار کنید و خود و خانواده خود را زیر فشار مالی بسیاری بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه