English

امیر سیاری:

تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان ارتقای بصیرت است / سربازان نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت کشور دارند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.

تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان ارتقای بصیرت است / سربازان نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت کشور دارند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری (ذخیره‌های نظام) در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، گفت: دشمنان درصدد آسیب به انقلاب و مردم برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی افزود: مردم و نیروهای مسلح با حمایت و همدلی، توانسته‌اند دشمنان را در ایجاد تفرقه‌افکنی و نفوذ به مرزهای کشور، ناامید کرده و با حفظ تمامیت ارضی، ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام تصریح کرد: هر ملّت باید توان دفاع از خودش را داشته باشد و ملّت ایران نیز با قد عَلَم کردن در مقابل ظلم و ستم، در دوران پیروزی انقلاب، این مهم را ثابت کرده‌اند که تهدیدات دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان را ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان دانست و اظهار داشت: شما نخبگان، صاحبان و مسئولان آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

امیر دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنانش به بیان مؤلفه‌های دفاعی در مقابله با تهدیدات پرداخت و عنوان کرد: اولین و مؤثرترین مولفه دفاعی کشور در مقابل با تهدیدات دشمنان، نیروی انسانی مؤمن و معتقد است که در دوران دفاع مقدس، این نیروی انسانی، موجب مقاومت در برابر استعمارگران شرق و غرب شد و امروز نیز شما نخبگان باید با ارتقای بصیرت و دانش علمی خود، موجب تزریق خون تازه در رگ‌های دفاعی کشور شوید.

وی با تاکید بر اهمیت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تمامیت ارضی و استقلال کشور بیان داشت: هر نظام برای حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی خود نیاز به نیروهای مسلح قوی، مقتدر و سازمان یافته دارد و در همین راستا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقام دفاع از حاکمیت ملی در مقابل بیگانگان با تمام توان ایستاده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به نقش بی‌بدیل نخبگان در پیشرفت فناوری دفاعی در کشور تاکید کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی در زمینه توسعه فناوری دفاعی، وابسته به توان نخبگان داخلی متعهد به نظام و انقلاب اسلامی است که وظیفه سنگینی را در این حوزه برعهده دارند.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه نخبگان و جوانان، تکیه‌گاه و آینده‌سازان کشور هستند، افزود: شما نخبگان در این دوره با مسائلی چون سازمان‌ها، سوابق، فرهنگ سازمانی ارتش و اندکی با رزم مقدماتی و سایر تخصص‌ها و به دست گرفتن سلاح آشنا می‌شوید و بعد به کار علمی خود پرداخته و در جهت حل مشکلات علمی نیروهای مسلح گام برمی‌دارید.

وی دوران سربازی را یکی از باارزش‌ترین دوره‌ها برای جوانان و تأمین امنیت کشور دانست و اضافه کرد: سربازان نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت کشور دارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان با بیان اینکه نخبگان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، مشکلات را مرتفع کنند، خاطر نشان کرد: شما جوانان باید مردانه در التزام به سبک زندگی اسلامی ایرانی بایستید، چرا که این سبک زندگی هویت‌ساز و پاس دارنده هویت ملت ما است.

 

بیشتر بخوانید:

ساخت ناوشکن‌های متعدد بیانگر پیشرفت‌ در ارتش است /در پدافند هوایی به فناوری روز دست یافتیم

دشمن با تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ملت ایران آمده است

احساس مسئولیت، امانت‌داری و پاکدستی ویژگی کارکنان ارتش است

به توان دفاعی و بازدارندگی خود می‌افزاییم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه