سرخط خبرها
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم

شورای شهر خواستار تشدید کنترل تردد ها به یزد شد

اعضای شورای اسلامی شهر یزد در نامه ای به استاندار یزد کنترل جدی و مستمر در مبادی ورودی و کنترل ترددها در سطح شهر را خواستار شد.

شورای شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اعضای شورای اسلامی شهر یزد در نامه ای به محمدعلی طالبی استاندار یزد و رییس ستاد مبارزه با بیماری کرونا در یزد، خواستار تمدید تعطیلی اصناف، کنترل جدی و مستمر در مبادی ورودی و کنترل ترددها در سطح شهر شدند.

در بخشی از نامه ارسالی آمده  است: با تبریک حلول سال جدید شورای شهر ، مراتب قدردانی خود را از تصمیم به موقع ستاد مبارزه با بحران کرونا در استان یزد و ستاد عملیاتی مستقر در شهرداری یزد که در ساماندهی، درمان و پیشگیری از شیوع این بیماری موثر است بر موارد ذیل تاکید دارد.

در بخشی از نامه نوشته شد: با توجه به بیانیه اتاق اصناف مرکز استان یزد مبنی بر ابهام در پروتکل های بهداشتی مربوطه و محدویت های اجرایی آنها با قدردانی از تصمیم اصناف شهر نسبت به تعطیلی محل های کسب، خواستار تمدید تعطیلی مراکز خرید و فروشگاه ها در جهت تامین سلامت مردم و کسبه  می باشیم.

 ادامه نامه به این شرح است: با سپاس از جامعه هتلداران که با تصمیم به موقع نسبت به تعطیلی هتل ها و مراکز اقامتی یزد گام موثری در راستای کاهش اشاعه بیماری و آرامش روانی شهر برداشتند.

اما  با توجه به شروع تعطیلات و احتمال سفر تعداد کثیری از هموطنان به یزد که می تواند موجب شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ شود، ضروری ست بر تمدید تعطیلی مراکز اقامتی و نیز عدم بازگشایی واحدهای اقامتی کشیک اهتمام ویژه صورت پذیرد.

چنانچه طی روزهای اخیر مشاهده شد، تعداد سفرهای نوروزی رو به افزایش است ،کنترل جدی و مستمر مبادی ورودی شهر و پایش مسافران برای جلوگیری از شیوع بیماری امری ضروری به نظر می رسد.

 ‌ با توجه به توصیه کادر درمان، مبنی بر خارج نشدن شهروندان از خانه جهت کاهش شیوع بیماری کرونا، کنترل ترددها در شهر به خصوص در مجاورت مکان های گردشگری و بافت تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار بود که نیازمند تدوین و تصویب هرچه سریعتر دستورالعمل های مربوطه و اقدام عاجل بر آن اساس است. 

 شورای شهر و شهرداری یزد همچون گذشته آماده هرگونه هم فکری و همکاری برای مهار بحران پیش رو و حفاظت از سلامت جسمی و آرامش روحی شهروندان است.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه