English

استاندار یزد خبر داد؛

همکاری خیرین درتولید مواد بهداشتی تا رفع کامل نیاز استان یزد

استاندار یزد گفت: به همت خیرین و بخش خصوصی استان یزد تولید ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی و بهداشتی تا رفع کامل نیاز استان در دستورکار قرار گرفته است.

همکاری خیرین درتولید مواد بهداشتی تا رفع کامل نیاز استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی، رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، بر پیگیری جدی مصوبات این ستاد برای صیانت از سلامت مردم تاکید کرد.

استاندار یزد ادامه داد: تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها در مبارزه با بیماری کرونا به ویژه با توجه به ظرفیت مجمع نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، مورد انتظار مدیریت ارشد استان یزد است.

وی از اقدامات انجام شده در استان یزد برای پیشگیری و مقابله با کرونا به ویژه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد قدردانی کرد و افزود: کادر پزشکی و درمانی استان تا امروز به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: نسبت به مدیریت شیوع ویروس کرونا در استان در روزهای آینده امیدوارتر هستیم.

طالبی ادامه داد: همه دستگاه‌ها و نهادهای استان باید همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی یزد در تأمین خواسته‌ها و تجهیزات مورد نیاز، داشته باشند.

استاندار یزد با تشریح اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا در استان یزد، افزود: به همت خیرین و بخش خصوصی استان تولید ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی و بهداشتی تا رفع کامل نیاز استان در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مرخصی همه مدیران اعم از معاونان استاندار یزد، مدیران کل استانداری، فرمانداران و بخشداران استان لغو گردیده است، خاطرنشان کرد: در عین حال امکان دورکاری یا استفاده از مرخصی استحقاقی برای کارمندان با بیماری‌های زمینه‌ای فراهم شده است.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: در رابطه با مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بسیاری از موارد جزو استان‌های پیشرو بوده‌ایم و در رابطه با گسترش تعطیلی‌ها و مدیریت ورود و خروج استان، منتظر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

طالبی در پایان تصریح کرد: از مردم استان یزد می‌خواهیم که این بیماری و شیوع کرونا را جدی بگیرند، تا جایی که امکان دارد در منازل خود بمانند و از هرگونه مسافرتی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر