سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

۹ اقدام برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی مازندران اجرا شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اجرای ۹ اقدام عملیاتی برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی استان در ایام جنگ رمضان و سفرهای نوروزی خبر داد.

ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران
به گزارش خبرگزاری موج از مازندران

، اسماعیل اعزی با اشاره به افزایش قابل توجه تقاضای ارتباطی در ایام سفرهای نوروزی و جنگ رمضان اظهار داشت: برای مدیریت شرایط و پاسخگویی به حجم بالای سفرها، زیرساخت‌های ارتباطی استان تقویت و اقدامات ویژه‌ای در حوزه مدیریت شبکه اجرا شد.  

وی تشکیل کارگروه اضطراری مدیریت بحران با حضور مدیران دستگاه‌های تابعه، ارتقای تدابیر حفاظتی مراکز حساس ارتباطی و توسعه ظرفیت پهنای باند داخلی را از جمله اقدامات انجام شده در این ایام برشمرد. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران ادامه داد: در این مدت ۲۰ تیم فنی واکنش سریع در نقاط مختلف استان مستقر شدند و تأمین برق اضطراری از طریق دیزل‌ژنراتورها، نصب باتری‌های پشتیبان و آماده‌سازی سایت‌های پرتابل در نقاط پرترافیک نیز انجام شد.  

اعزی افزود: پایش لحظه‌ای شبکه، ارائه خدمات شیفتی در دفاتر منتخب پستی، پیشخوان دولت و شعب پست‌بانک و همچنین تأمین نقدینگی ۲۸۰ دستگاه خودپرداز روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی بود.  

وی همچنین از انجام عملیات تست نفوذ در مراکز داده دستگاه‌های اجرایی با همکاری مراکز تخصصی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ارتقای امنیت سایبری زیرساخت‌های ارتباطی انجام شد.  

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری اظهار کرد: پاسخگویی برخط در سکوهای بومی بله، ایتا و ویراستی فعال شد و رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ با هدف کاهش مراجعات حضوری در شرایط بحران انجام گرفت.  

اعزی درباره خدمات مالی در مناطق روستایی نیز گفت: ۴۰ باجه پست‌بانک در ۱۵ شهرستان به بیش از ۱۰۰ روستا خدمات ارائه می‌کنند و دسترسی مردم به خدمات مالی بدون اختلال ادامه دارد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه