مدیرکل ثبت احوال مازندران:
ادارهکل ثبت احوال مازندران فرآیند صدور اسناد هویتی را تسریع میکند
مدیرکل ثبت احوال استان، با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت (سامد)، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی پرسشها، دغدغهها و مشکلات شهروندان و جامعه هدف این مجموعه بود.
،در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر دولت الکترونیک و تحقق حقوق شهروندی، علیرضا افسری مدیرکل ثبت احوال مازندران به همراه مسئول روابط عمومی این ادارهکل در مرکز سامد استانداری حاضر شد.
در این برنامه که با هدف تسهیل ارتباط میان دولت و ملت برگزار شد، مدیرکل ثبت احوال مازندران به تماسهای مختلف هماستانیها در قالب درخواستهای اداری، پیشنهادات، گزارشها و شکایات پاسخ داد و دستورات لازم را برای پیگیری پروندههای ارجاعی صادر کرد.
افسری در حاشیه این نشست با تاکید بر لزوم تکریم اربابرجوع و شفافیت در ارائه خدمات، اظهار داشت: سامانه سامد فرصتی مغتنم برای شناسایی نیازهای واقعی مردم و رفع گرههای اداری است و ما در ادارهکل ثبت احوال استان تلاش میکنیم تا با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود، فاصله میان خدمتگزاران و مردم را به حداقل برسانیم.
شایان ذکر است سامانه «سامد» با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل فرآیندهای رسیدگی به مطالبات مردم در حوزههای مختلف راهاندازی شده و مسئولان دستگاههای اجرایی استان با حضور دورهای در این مرکز، مستقیماً به مسائل شهروندان رسیدگی میکنند.
ارسال نظر