سرخط خبرها
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق
  • ثبت‌نام زائران و میزبانان مراسم تشییع رهبر شهید در پیام رسان‌های داخلی
  • ۸ کشور بازی جی‌تی‌ای۶ را ممنوع کردند
  • زنگ خطر نیروی کار، کشور بیش از یک میلیون نفر نیروی اتباع بیگانه نیاز دارد
  • مردم نگران پیامدهای اختلال‌ اخیر بانکی نباشند
  • کی روش: دوست دارم ایران به دور بعد صعود کند
  • پرونده پیگیری اعتراض به کسورات دانشجومعلمان ۵ ساله شد
  • رئیس سازمان ثبت: اموال وطن‌فروشان، برخط توقیف می‌شود
  • احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان کشور
  • بازگشت دوباره اختلال به بانک‌ها با وجود اعلام رفع مشکل
  • آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به میزبانی ساری
  • هراس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پیام تهدیدآمیز سردار قاآنی
  • نخست‌وزیر کانادا خواستار بازگشایی سفارت این کشور در تهران شد
  • ۲۰ مرداد، اعلام تاریخ پیشنهادی برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی و‌پرورش اندام
  • مخبر: قطب‌نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد
  • آماده‌باش کامل قطار‌های مسافری برای مراسم تشییع پیکر رهبر شهید

پایتخت نشینان مصرف برق خود را کاهش دهند

شرکت توزیع برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از مردم تهران خواست میزان مصرف برق خود را کاهش دهند.

صرفه جویی در مصرف برق لامپ
به گزارش خبرگزاری موج

​، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خطاب به مشترکان این شرکت و شهروندان تهرانی اعلام کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، طی هفته جاری، دمای هوا افزایش قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد. بر همین اساس پیش بینی می شود مصرف برق پایتخت نیز طی روزهای آتی افزایش پیدا کند. ضمن قدردانی از همراهی هموطنان به اطلاع می رساند اگرچه تمامی ظرفیت های فنی به منظور اطمینان خاطر از تامین برق مورد نیاز مشترکان به کار گرفته شده است اما حفظ پایداری شبکه، بدون تداوم همراهی مشترکان امکان پذیر نخواهد بود لذا درخواست می گردد با کاهش حداکثری مصرف برق و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ ما را در حفظ پایداری شبکه همراهی کنید.

شایان ذکر است طی هفته جاری، روند نظارت بر مصرف برق مشترکان بزرگ به ویژه ادارات و دستگاه های اجرایی و مجتمع های بزرگ تجاری تشدید خواهد شد لذا انتظار می رود مشترکان اداری، بانک ها و نهادهای عمومی غیردولتی با استفاده از مولدهای برق در ساعات اوج بار و خاموش کردن سامانه های سرمایشی، یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کار مطابق با مصوبه هیات دولت نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری و مجتمع های بزرگ تجاری نیز با کاهش مصارف مازاد، استفاده از مولدهای برق و حذف روشنایی های غیرضروری، همراه و همکار ما در این حرکت ملی باشند.

بدیهی است اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکنند، مشمول قطع برق خواهند شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه