English

اربعین امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست هماهنگی اربعین حسینی بر اهمیت برگزاری باشکوه این مراسم و تعهد مجموعه راهداری به خدمت‌رسانی به زائران تاکید کرد.

اربعین امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، داریوش امانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اربعین را فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ابراز عشق و ارادت به ساحت مقدس امام حسین (ع) دانست.

وی اظهار کرد: در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه ‌مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه‌، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و گفت: امسال ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تامین اعتبار شده است.

وی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی در سال جاری انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی خاطرنشان کرد: در زمینه ناوگان حمل و نقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، خاطرنشان کرد: به فضل الهی و مدد امام حسین(ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود.

امانی تاکید کرد همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه