English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

رفتار مسئولانه همگانی در برابر مصرف بهینه انرژی ضروری است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با توجه به فرا رسیدن روز های گرم ، رفتار مسئولانه همگانی در برابر مصرف بهینه انرژی لازم و ضروری است.

رفتار مسئولانه همگانی در برابر مصرف بهینه انرژی ضروری است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمود محمودی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته نماز جمعه اراک ،افزود : با عنایت به تغییر اقلیم و کمبود بارشها در کشور و افزایش بی سابقه دمای هوا در چند سال اخیر و همچنین افزایش قابل توجه بکارگیری لوازم برقی سرمایشی از سوی مردم ،نقش همیاری و مشارکت مشترکین برق جهت گذر از پیک بار سال جاری بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی بیان کرد :مدیریت مصرف انرژی علاوه بر صیانت از محیط زیست موجب افزایش و رونق تولید می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با توجه به مصرف بالای برق در فصل گرم سال نیاز به همراهی مشترکین به ویژه در بخش های خانگی و تجاری داریم که می توانند با پیوستن به پویش با انرژی و کاهش ۱۵ در صدی مصرف نسبت به سال گذشته هم مشمول تخفیف بر روی صورتحساب شوند هم از میلیون ها جایزه پیشبینی شده بهره مند شوند .

محمودی  با بیان اینکه پویش با انرژی ۱۵۲۱ به مدت ۲۱ هفته یعنی تا پایان فصل گرما اجرا می‌شود، افزود: این طرح در راستای منویات مقام معظم تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم اجرا می‌شود و مشترکان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سایت ba-energy.ir مراجعه کنند.

 وی از مردم درخواست کرد تا با رعایت نکاتی ساده در زمان‌های اوج مصرف برق ضمن جلوگیری از خاموشی برق از تشویق‌ها و پاداش‌های مصوب وزارت نیرو بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تاکید کرد: ادارات می بایست ۳۰ درصد مصرف انرژی برق خود را در ساعات اداری نسبت به مصرف سال ۱۴۰۰ کاهش دهند و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری نسبت به روز جاری و اگر این صرفه جویی توسط ادارات انجام نشود شرکت توزیع برق ملزم به قطع برق این ادارات میباشد که از ابتدای سال و براساس رصد دقیق صورت پذیرفته بوسیله کنتورهای هوشمند، برق ادارات پرمصرفی که این بخشنامه را رعایت نکرده اند با هماهنگی استانداری قطع می شود.

محمودی گفت: امیدواریم با همراهی مردم شریف استان و با مدیریت مصرف برق همچنان این پایداری شبکه های برق در روزهای گرم پیش رو ادامه داشته باشد و پیک مصرف برق در تابستان را با موفقیت سپری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه