English

مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در ساری

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر ساری در دست اجراست که از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۵ کیلومتر انجام شده است.

اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در ساری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از پروژه های فاضلاب شهر ساری با اشاره به ضرورت اجرای این پروژه زیست محیطی با توجه به ساحلی بودن شهرهای مازندران و سطح بالای آبهای زیرزمینی اظهار داشت: برای اجرای شبکه فاضلاب در نقاط مختلف شهر ساری به ویژه مناطق کم برخوردار و با تراکم جمعیت بالا بر اساس مطالعات انجام شده مقرر شد حدود ۳۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شود که برای این منظور بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون با صرف۱۰۰۰میلیارد ریال اعتبار بیش از ۱۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب به همراه نصب ۸۰۰ فقره منهول اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب و مازندران میانگین بهره مندی فاضلاب در کشور را ۵۴ درصد بیان کرد و گفت: در برخی از استانها حتی ۹۵درصد جمعیت از شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند در حالی که متأسفانه شاخص بهره مندی فاضلاب در مازندران ۲۰.۸۴ درصد است که البته تلاش داریم با پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز این شاخص را ارتقا دهیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه