English

علیرضا آرا در گفتگو با موج(۲):

ویژگی های بازیگری شبنم مقدمی از نظر یک شاهد عینی

علیرضا آرا همسر و همکار شبنم مقدمی در مورد ویژگی های بازیگری این هنرمند گفت: بی شک هنوز نقش های شگفت انگیزی وجود دارد که مقدمی فرصت بازی آنها را نیافته است.

ویژگی های بازیگری شبنم مقدمی از نظر یک شاهد عینی

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون خبرگزاری موج، شبنم مقدمی بازیگر پرکار و محبوبی است که در نوروز نقشی بسیار متفاوت از آنچه که تا کنون در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی قبلی‌اش بازی کرده بود را در سریال دوپینگ به نمایش گذاشت و شاید بخش قابل توجهی از جذب مخاطب این مجموعه را به تنهایی به دوش کشید. از آنجایی که این هنرمند چندان اهل گپ و گفت های رسانه ای نیست و از حواشی پرهیز می کند، در مورد ویژگی های بازیگری اش از علیرضا آرا که ضمن تجربه چندین همکاری در حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون با مقدمی، همسرش هم هست در این مورد پرسیدیم.

آرا در مورد تجربه همکاری اش با شبنم مقدمی در سریال دوپینگ گفت: من و خانم مقدمی تجربه همکاری زیادی در تئاتر، سینما و تلویزیون داشته ایم و گمان می کنم این اتفاق در عرصه تصویر بیش از پنج بار تکرار شده باشد. در تئاتر هم دو سه بار با هم همکار بودیم  یا در سینما در فیلم «یک روز طولانی» و «زنبور کارگر» با هم کار کردیم. در سریال عقیق اتفاقا بازیگر روبروی هم بودیم اما در سریال دوپینگ هیچ سکانس مشترکی نداشتیم و فکر می کنم در هیچ پلانی روبروی هم قرار نگرفتیم.

شبنم مقدمی کاراکتر ساده یک سکانس را به شخصیت مهم تبدیل می کند

وی تاکید کرد: نه اینکه به خاطر نسبتم با او بخواهم تعریفی از ایشان کرده باشم اما به عنوان یک بازیگر، برای من بازی مقابل شبنم خیلی جذاب است. او بازیگر بسیار باهوش و خوبی است و این حتما روی کار بازیگران مقابلش هم تاثیر می گذارد.

شبنم مقدمی و علیرضا آرا

وی با تایید اینکه همه قسمت های سریال دوپینگ را تماشا می کرده، در پاسخ به این سوال که آیا نکته عجیب و جدیدی در بازی خیلی خوب همسرتان کشف نکردید؟ گفت: من واقعا نمی خواهم تعریف بیش از حد و خلاف واقعی داشته باشم اما مطمئنم کاراکترهایی خیلی شگفت انگیز تر از این در ذهن شبنم مقدمی هست که هنوز فرصت نکرده آنها را بازی کند و امیدوارم روزی این امکان برایش بوجود بیاید.

علیرضا آرا در ادامه اظهار داشت: مقدمی بازیگریست که نقش کوچک و بزرگ برایش تفاوتی ندارد. به همه آنها خیلی فکر می کند و بدون استثناء حتی یک کاراکتر سکانسی را می تواند به کاراکتری مهم تبدیل کند و به نقشش اضافه کند و من از نزدیک می بینم که با تامل بسیار، چقدر برای نقش هایش طراحی و برنامه دارد و چه راکوردی برای هر کاراکتر نگه می دارد. بنابراین فکر می کنم همین تلاشی که می کند باعث می شود تا تمام نقش هایش متفاوت و متمایز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • بی نام

    من عاشق بازی شبنم مقدمی هستم چون تقریبا نقش های متفاوت زیادی بازی کرده و در همه ی نقش هایش هم خوب بوده.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه