English

در گفتگو با خبرگزاری موج:

هک شدن سایت آپارات تایید شد

میثم حیدری، از مدیران سایت آپارات هک شدن آپارات را تایید کرد.

هک شدن سایت آپارات تایید شد

میثم حیدری، از مدیران سایت آپارات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ضمن تایید خبر موج (اینجا) گفت: با صحبتی که با تیم فنی داشتم، این اختلال و هک شدن تایید شده است.

وی تاکید کرد: گروه فنی ما در حال انجام اقداماتی برای رفع مشکل هستند.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا یک اینستاگرامر امکان هک سایتی همچون آپارات را دارد، تصریح کرد: این هکی نبوده که اطلاعات کاربران را به خطر بیندازد بلکه یک هک ظاهری بوده و بر ظاهر بخشی از سایت تاثیر گذاشته است.

صحنه های مورد درخواست جیرانی حذف شد

میثم محمدی در مورد واکنش سایت آپارات در مورد درخواست فریدون جیرانی ، کارگردان سریال نهنگ آبی مبنی بر حذف کلیپ های تهیه شده از پشت صحنه این سریال گفت: هفته گذشته و بلافاصله پس از درخواست این کارگردان، بر اساس قوانین آپارات ما اقدام به بستن کانال فرد بارگذارنده کلیپ ها کرده ایم.

این در حالی است که عده ای انتشار کلیپ های پشت صحنه ای اینستاگرامری که خود را اولین پاپاراتزی سینمای ایران معرفی کرده بود و واکنش ویدئویی فریدون جیرانی را بخشی از تبلیغات این سریال برای فروش بهتر قلمداد کرده بودند اما با وضعیت پیش آمده و با هک سایت آپارات توسط این اینستاگرامر که کاربران و مشترکین سایت آپارات را به صفحه خود دعوت کرده این مقوله وارد فاز جدیدی شده و بیش از امنیت پروژه های سینمایی مسئله امنیت سایت های ایرانی هم مطرح می شود.

به گزارش موج، پس از اطلاع مسوولان آپارات از این اتفاق متاسفانه هنوز اختلال به وجود آمده برطرف نشده است و این مشکل همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

اختلال در صفحه سرچ آپارات/ احتمال هک شدن صفحه نهنگ آبی آپارات چقدر است!؟+فیلم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه