English

اختلال در صفحه سرچ آپارات/ صفحه نهنگ آبی آپارات هک شد+فیلم

صفحه آپارات که مربوط با سرچ سریال نهنگ آبی است، هک شد.

اختلال در صفحه سرچ آپارات/ صفحه نهنگ آبی آپارات هک شد+فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در چند روز پیش سریال نهنگ آبی با جنجال هایی مواجه بود.

فریدون جیرانی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به پاپاراتزی دردسرساز برای پشت صحنه سریال نهنگ آبی اعتراض کرده و از مدیران سایت آپارات خواسته است تا مانع انتشار ویدیوهای این پاپاراتزی شوند.

جیرانی در این ویدیو ضمن اعتراض به رفتار این شخص که خود را در  فضای مجازی پاپاراتزی سینمای ایران معرفی کرده است و با فیلمبرداری مخفیانه از پشت صحنه سریال نهنگ آبی آرامش بازیگران و تیم تولید را بر هم زده است.

صبح امروز با سرچ نهنگ آبی ما را به صفحه https://www.aparat.com/result/نهنگ_آبی هدایت می کرد که این صفحه با اختلال مواجه بود، اختلالی که بوی نفوذ در سرورهای آپارات را می داد و با تبلیغ صفحه ای از اینستاگرام در این صفحه این احتمال افزایش پیدا کرد، این فیلم را در ذیل می توانید مشاهده کنید:

این اتفاق در حالی افتاده است که قرار بود فیلم های پشت صحنه سریال نهنگ آبی که توسط شخصی در آپارات منتشر شده بود پاک شود و این احتمال می رود آن شخص به هک کردن صفحه سرچ نهنگ آبی تبلیغ صفحه اینستاگرام خود را گذاشته و دهن کجی ای به حذف شدن کلیپ هایی بوده که این شخص در آپارات قرار داده بود.

حال باید دید واقعا سرورهای آپارات به راحتی هک شده است؟ سایتی که از لحاظ بازدید دومین سایت برتر کشور است آیا به راحتی و توسط یک شخص یا تیم داخلی هک شده و به سرورهای این سایت که در الکسا رنک دوم سایت های ایران را به خود اختصاص داده است دسترسی پیدا کرده اند؟

خبرگزاری موج آمادگی انتشار توضیحات مدیران آپارات را دارد.

بیشتر بخوانید:

هک شدن سایت آپارات تایید شد

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه