English

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده روزه‌داران شیرازی آغاز شد

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز قدس با شعار «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در شیراز و‌ ۱۲۰ شهر دیگر استان آغاز شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده روزه‌داران شیرازی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است مردم ولایتمدار و انقلابی سومین حرم اهل بیت (ع) همگام با سایر مردم ایران اسلامی، با شعار «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند.

مردم متدین و روزه‌دار شیرازی، از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز؛ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با بیست و پنجم رمضان ۱۴۴۵ و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مسیرهای تعیین شده، در بیش از ۱۲۰ شهر و روستای فارس و همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری، روز جهانی قدس را گرامی می دارند.

راهپیمایی که پیش‌بینی می‌شود، امسال با حضور پرشورتر و تنفر شدیدتر مردم، برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام تروریستی اخیر این رژیم جنایتکار در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، همراه باشد.

گروه‌های مختلف مردمی، مقامات استانی، دستگاه‌های اجرایی، پیر و جوان، زن و مرد، در حالی که هر کدام پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند، راهپیمایی این روز بزرگ ضد استکباری و ضد صهیونیستی را از میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان ۹ دی آغاز کردند.

حضور چشم گیر نسل جوان اعم از دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران و به خصوص خانواده معظم ایثارگران و‌ شهدا جلوه ویژه ی به این آیین ضد صهیونیستی داده است‌.

مکان تجمع، در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاالدین آقاجانپور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور و قرائت قطعنامه پایانی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) پایان‌ بخش مراسم روز قدس امسال در شیراز خواهد بود.

روز قدس روز اتحاد آزادیخواهان جهان برای نابودی ظلم و ریشه کن کردن رژیم غاصب صهیونیستی است؛ این روز صحنه آزمون ملت هایی است که ستم را بر نمی تابند و با جان و دل به میدان آمده و فریاد نفرت بر سر اسراییل سر می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه