English

مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه بازار خود را در اختیار شرکت‌های فناور قرار می‌دهد

مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه نقش‌های متفاوتی را در زیست بوم فناوری و نوآوری می‌تواند ایفا کند که در ابتدا باید هرچه بیشتر بازار خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد و آنها را حمایت کند.

فولاد مبارکه بازار خود را در اختیار شرکت‌های فناور قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، شهرام عباسی با اشاره به پنجمین رویداد »فولادی شو» اظهار داشت: در واقع هدف از این رویداد شناسایی شرکت‌های فناور سرمایه‌پذیر است که با حمایت فولادمبارکه جهش قابل توجهی را پیدا کنند و بتوانند پشتوانه خوبی برای توسعه فناوری فولاد کشور شوند.

وی افزود: فولاد مبارکه نقش‌های متفاوتی را در زیست بوم فناوری و نوآوری می‌تواند ایفا کند که در ابتدا باید هرچه بیشتر بازار خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد و آنها را حمایت کند.

مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه یکی از راه‌های توسعه شرکت‌های فناور و دانش ‌بنیان را ورود به مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی دانست و افزود: به دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پایان‌نامه‌های مرتبط با صنعت فولاد گرنت اعطا می‌شود و در پارک‌های علم و فناوری نیز ورود شده تا با اعطای گرنت‌های فناورانه، استارت‌آپ‌های خود را توسعه دهند.

وی افزود: از طریق شتابدهنده‌هایی که تاسیس و یا مشارکت شده نیز هسته‌های فناور را تقویت و سرمایه‌گذاری خواهیم کرد تا به یک شرکت دانش‌بنیان با محصول اولیه تبدیل شوند.

عباسی ادامه داد: در همایشی مانند «فولادی شو» به دنبال این هستیم که شرکت‌هایی که به حدی از توانمندی رسیده‌اند سرمایه‌گذاری شوند و محصولات خود را تجاری‌سازی و به داخل و خارج عرضه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه