English

وزیر ارتباطات:

زمان پینگ بازی‌ها تا یک چهارم کاهش خواهد یافت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پرمخاطب در ایران به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.

زمان پینگ بازی‌ها تا یک چهارم کاهش خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حاشیه جلسه هیئت وزیران اظهار داشت: بر اساس آماری که از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارائه شده است، قریب به ۳۰ میلیون نفر گیمر در کشور داریم که وزیر ارشاد امروز گفت میانگین یک ساعت و نیم یا ۹۳ دقیقه در روز بازی می‌کنند.

وی عنوان کرد: یکی از وعده‌های رئیس جمهور در ایام انتخابات گذشته این بود که زمان تأخیر بازی‌ها را کاهش دهیم تا سرعت بازی‌ها افزایش پیدا کند و وعده ما این بود که تا پایان پاییز اقدام اساسی در این حوزه انجام شود و خوشحال هستم امروز با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور منتقل شدند و زمان پینگ بازی‌ها تا یک چهارم کاهش خواهد یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: ان شاء الله هفته آینده مراسمی برای رونمایی از کار خوبی که حال چند ده میلیون نفر را خوب کرده خواهیم داشت و ساز و کار آن را اعلام خواهیم کرد و برای بعضی بازی‌ها ابزارهایی تعیین شد تا سرعت خود را بالا ببرند و سایتی طراحی شد که گیمرها می‌توانند با مراجعه به آن و دانلود نرم افزار سرعت بازی خود را افزایش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه