English

الله کرم در گفت وگو با موج:

لیست ۳۰ نفره انگلیسی به جای وکیل المله، وکیل الدوله بودند/ فساد تا درب ورودی اتاق رئیس جمهور رفته است

حسین الله کرم گفت: عملکرد مجلس دهم در رابطه با معیشت مردم و شرایط اقتصادی کشور قابل قبول نیست.

لیست 30 نفره انگلیسی به جای وکیل المله، وکیل الدوله بودند/ فساد تا درب ورودی اتاق رئیس جمهور رفته است

حسین الله اکرم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به سفر روحانی به ژاپن، اظهار داشت: آقای روحانی آنقدر حرف های نسنجیده ای را مطرح کرده که نمی توان از حرف ها و سخنان او به دستاورد مهمی رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه از صحبت های یک ساعته رئیس جمهور با شینزوآبه هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، ادامه داد: در این سفر آقای روحانی از احتمال خروج ایران از برجام صحبت کرده و یا اظهار امیدواری به آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران در بانک های ژاپن کرده است.

دبیر کل سابق انصار حزب الله با بیان اینکه هر سفری باید دستاوردی به همراه داشته باشد، تصریح کرد: شاید دستاورد اساسی این سفر در مالزی رخ داد و آن بخاطر عدم دعوت و حضور عربستان در اجلاس مالزی بود.

الله کرم افزود: سفر آقای روحانی به ژاپن در ادامه سفر آبه شینزو  به ایران قرار گرفت و تحلیل ها بر مبنای تقویت رابطه با غرب دنبال می شد اما به دلیل عدم خبر از مذاکرات یک ساعته روحانی با نخست وزیر این کشور نمی توان زیاد در مورد این موضوع بحث کرد.

* برجام مرده است

وی با بیان اینکه برجام مرده ای بیش نیست،  اظهار داشت:  شنیده شده که آقای روحانی بحث طرح مذاکره و توافق با آمریکا را مطرح کرده است که اگر این موضوع واقعیت داشته باشد یکی دیگر از اشتباهات سیاست خارجی آقای روحانی به حساب خواهد آمد.

وی گفت:  پیشنهاد تحریم شکنی بیشتر به یک شوخی شبیه است چرا که ژاپن حتی حاضر به آزاد کردن پول های بلوکه شده ایران از بانک های خود نیست.

دبیر کل سابق انصار حزب الله با بیان اینکه موضوع تحریم شکنی موضوعی است که ژاپنی ها به آن تن نخواهند داد، افزود: آنچه که امروز باید در سیاست خارجی ما دنبال شود کاهش تحریم در خرید دارو است که متاسفانه تاکنون دستاوردی در این باره وجود نداشته است.

نشست خبری حسین الله کرم در خبرگزاری موج

وی با اشاره به عملکرد مجلس دهم، تصریح کرد:  مجلس دهم عملکرد قابل قبولی در رابطه با حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم نداشته است.

* لیست امید هیچ گونه دستاوردی نداشته است

الله کرم با اشاره به لیست امید گفت: لیست 30 نفره تهران که مشهور به لیست انگلیسی است و بجای وکیل المله وکیل الدوله بودند طی این چهار سال هیچگونه دستاوردی در رابطه با معیشت مردم نداشته اند.

وی با بیان اینکه در بحث  نظارت و قانونگذاری تحرک خاصی را از طریق مجلس مشاهده نمی کنیم، افزود: کمیسیون تلفیق و اصل 90 مجلس کار را به جایی رسانده اند که فساد نه تنها درون مجلس بلکه  تا درب ورودی اتاق رئیس جمهور هم رفته و شاهد فساد به شکل گسترده در میان برادران رئیس جمهور و معاون اول هستیم.

دبیر کل سابق انصار حزب الله گفت: بنابراین عدم نظارت مجلس دستاوردهای بدتری را هم می تواند در پی داشته باشد که هنوز به گوش ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

شانس بالای قالیباف برای سرلیستی اصولگرایان/ مردم فریب شعارهای اصلاح طلبان را نخواهند خورد

بی تجربگی و بی تعهدی برخی نمایندگان، وظیفه نظارتی مجلس دهم را کمرنگ کرد

عملکرد مجلس دهم ضعیف بود/قالیباف یکی از گزینه های جدی برای ریاست مجلس یازدهم

مسوولین در توهم برجام؟/ دستاورد روحانی از سفر به ژاپن چیست؟

سفر روحانی به ژاپن به زیان کشور خواهد بود/ شش سال از وقت کشور صرف توهم تعامل با آمریکا شد

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به آرایش سیاسی مجلس آینده، افزود: دیدگاه های مختلفی از جناح های منتقد دولت تحت عنوان نجات اقتصاد ایران مطرح شده که می تواند در آرایش سیاسی مجلس آینده موثر باشد.

وی با بیان اینکه فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت کشور را به سمت مذاکره و تسلیم شدن خواهد برد، گفت: کسانی که میخواهند کاندیدا شوند با ارائه طرح های خودشان نگذرند بودجه ای همانند بودجه سال گذشته بسته شود لذا نامزدهای فعلی بودجه را به نقد بکشند و طرح های خود را ارائه کنند.

* گفتمان سازی سبد آراء را به وجود می آورد

الله کرم با اشاره به چگونگی حضور مردم در انتخابات آینده ادامه داد:  گفتمان سازی سبد آراء را به وجود می آورد و گفتمان متکی بر نیازهای قابل لمس مردم،  چشم انداز آتی آن را تشکیل میدهد.

وی افزود: برخی معتقدند که جریان غرب گرا به سمت گفتمان های اجتماعی پیش خواهد رفت و برداشتن حجاب قانونی را دنبال می کند لذا شورای نگهبان باید واقع بینانه تر از گذشته عمل کند .

 * با لیست قدرتمندی از سوی اصولگرایان مواجه خواهیم شد

فعال سیاسی اصولگرا در مورد سرلیستی قالیباف در لیست اصولگرایان، خاطر نشان کرد:  بنظر من لیست اصولگرایان در حال حاضر جایگاه خود را به لیست جریان انقلابی خواهد داد و در این صورت نسبت به نیروهای انقلابی و جهادی دنبال می شود و در این میان قالیباف بعنوان سرلیست نیروهای جهادی می تواند مطرح باشد اما در جایگاه سرلیست نیروهای انقلابی باید ببینیم می توانیم جایگاهی را دنبال کنیم یا نه،  که بنظر من قابل دنبال شدن است، لذا با یک لیست قدرتمند مواجه خواهیم شد که قالیباف در آن نقش پررنگی را خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایراندوست

    با سلام و احترام :
    امیدواریم مجلس اینده پس از استقرار در کمال شجاعت و جسارت تکلیف دو نفر را
    مشخص نماید اول استیضاح رئیس جمهور ناکارامد دوم وزیر خارجه ناکارامدتر.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه