English

تبعیض نژادی در انگلستان خطرات زایمان را افزایش می دهد

عدم حس امنیت و نادیده گرفتن مشکلات شدید پزشکی زنان باردار در انگلستان به دلیل نژادپرستی خطر مرگ ومیر آنها را افزایش می دهد.

تبعیض نژادی در انگلستان خطرات زایمان را افزایش می دهد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، در انگلستان افزایش مرگ و میر زنان باردار نژادهای مختلف، تاثیر تبعیض نژادی بر مراقبت های مادران را نشان می دهد.

احتمال مرگ و میر زنان در دوران بارداری و زمان زایمان، در زنان سیاه پوست 4 برابر و زنان آسیایی و نژاد مختلط 2 برابر بیشتر از سفیدپوستان است. بر اساس تحقیق یک ساله درباره "بی عدالتی نژادی" توسط موسسه خیریه Birthrights، زنان سیاه‌پوست، آسیایی و نژاد مختلط از تبعیض نژادی در مراقبت‌های زایمان آسیب می‌بینند.

طی این تحقیقات این زنان باردار در زمان بارداری خود احساس ناامنی می‌کنند، از رسیدگی های پزشکی و تسکین دهنده های درد محروم می‌شوند، با برخوردهای شدید نژاد پرستانه و کلمات نامناسب مواجه می‌شوند.

سیستم امنیت بین المللی (NHS ) کارگروهی برای مقابله با نابرابری‌های زایمان تشکیل داده است که استراتژی سلامت زنان با الویت باروری، بارداری، از دست دادن بارداری و حمایت پس از زایمان را پیگیری می کند. این سیستم با سرمایه گذاری 7 میلیون پوند تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که حداقل 75 درصد از زنان باردار سیاه‌پوست، آسیایی و اقلیت‌ها تا سال 2024 توسط ماماهای مشابه در طول و بعد از بارداری مراقبت می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه