English

میانگین سنی افراد مبتلا به ویروس کرونا چند سال است؟

مقام های بهداشت و سلامت اعلام کرده اند: میانگین سنی افراد مبتلا به ویروس کرونا در چین، بالای 60 سال و در خارج از این کشور، 45 سال است.

میانگین سنی افراد مبتلا به ویروس کرونا چند سال است؟

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، کشور چین مدتی است که با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند. این ویروس تاکنون علاوه بر چین به کشورهای دیگری نیز نفوذ کرده است. شمار جان باختگان کرونا در چین به بیش از 360 نفر رسیده و مقام های مسوول، از ابتلای بیش از 17000 نفر به این ویروس خبر داده اند.

با این حال، آنچه که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که میانگین سنی افراد مبتلا به ویروس کرونا چند سال است؟ در این راستا، آنا پوپووا، رئیس سازمان بهداشت بشری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه اعلام کرد؛ از مجموع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین، 80 درصد آنها افراد بالای 60 سال هستند. 

رئیس سازمان بهداشت بشری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه در یک نشست خبری گفت: من می خواهم به این واقعیت اشاره کنم که از داده های رسمی آماری که منتشر شده، 80 درصد بیماران بالای 60 سال سن دارند و تقریباً همه در موارد شدید دارای آسیب شناسی جسمی همزمان هستند. 

پوپووا افزود: تنها دو کودک زیر پانزده سال در میان مبتلایان به ویروس کرونا وجود دارند.

اضافه بر این، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: میانگین سنی افراد مبتلا به کرونا که در خارج از چین هستند نیز، 45 سال است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه