English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

تنها مورد مشکوک به کرونا از بیمارستان مرخص شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تنها مورد مشکوک به کرونا از بیمارستان فارابی اصفهان مرخص شد.

تنها مورد مشکوک به کرونا  از بیمارستان  مرخص شد

 آرش نجیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: فردی که با علائم تب شدید، سرفه و تنگی نفس به بیمارستان فارابی اصفهان مراجعه کرده  بود پس از اینکه اطمینان حاصل شد که وی به ویروس کرونا مبتلا نیست از بیمارستان مرخص شد.

وی ادامه داد: چون این فرد کارمند فرودگاه اصفهان بوده و سابقه تماس با گردشگران چینی را نیز داشته است برای مراعات حداکثر احتیاط به عنوان مشکوک به ابتلاء به بیماری کرونا، تحت مراقبت قرار گرفت و نمونه‌هایی از وی نیز گرفته شد تا برای بررسی به تهران ارسال شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پس از گرفتن آزمایش های لازم از این فرد و به سبب از بین رفتن کامل علایم بیماری ازجمله تب وی از بیمارستان مرخص شد.

وی بیان داشت: چون این فرد کارمند فرودگاه اصفهان بوده و سابقه تماس با گردشگران چینی را نیز داشته است برای مراعات حداکثر احتیاط به عنوان مشکوک به ابتلاء به بیماری کرونا، تحت مراقبت قرار گرفته است.

آرش نجیمی گفت: این تنها مورد مشکوک به بیماری کرونا در استان اصفهان بود و هیچ گزارشی مبنی بر مشکوک بودن فرد دیگری به این بیماری در استان اصفهان نداریم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نداشتن اضطراب و استرس، کاهش تماس های نزدیک مانند دست دادن ، شستن دستها با آب و صابون، مصرف مایعات و مرطوب نگه داشتن حلق و گلو را از راههای مقابله با این ویروس عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی