English

رئیس اسبق سیا در مورد ایران به دموکرات ها گزارش می دهد

جان برنان رئیس اسبق سازمان سیا و از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ، هفته آینده به دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در مورد ایران گزارش خواهد داد.

رئیس اسبق سیا در مورد ایران به دموکرات ها گزارش می دهد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، دموکرات ها ی مجلس نمایندگان آمریکا ، برای هفته آینده،از جان برنان رئیس اسبق سازمان سیا دعوت کرده و از وی خواهند خواست تا در مورد ایران به آن ها گزارشی را ارائه کند.

برنان که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز هست قرار است هفته آینده و در جریان یک جلسه خصوصی، با گروهی از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا دیدار داشته باشد و در مورد وضعیت ایران در سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا ارائه گزارش کند. علاوه بر جان برنان، وندی شرمن مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا و یکی از مذاکره کنندگان اصلی آمریکایی توافق هسته ای ایران موسوم به برجام نیز در این نشست حاضر خواهد شد. این اتفاق حاکی از تحرکات جبهه مخالف دولت ترامپ در مورد ایران است. 

دولت دونالد ترامپ اخیرا یک ناو هواپیما بر و دیگر ادوات نظامی آمریکا را به منطقه خلیج فارس اعزام کرده است. دولت ترامپ همچنین پرسنل غیرضروری آمریکایی را از عراق فراخوانده و نگرانی ها از احتمال درگیری میان ایران و آمریکا را افزایش داده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی