English

رسانه های کره شمالی، دموکرات های آمریکایی را محکوم کردند

روز یکشنبه(5 اسفندماه)، رسانه های کره شمالی، دموکرات ها و مقام های اطلاعاتی آمریکا را به "سرد کردن جو" در روابط دو کشور متهم کردند. این اقدام در آستانه دیدار کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در هفته جاری انجام می شود.

رسانه های کره شمالی، دموکرات های آمریکایی را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز یکشنبه(5 اسفندماه)، رسانه های کره شمالی، دموکرات ها و مقام های اطلاعاتی آمریکا را به "سرد کردن جو" در روابط دو کشور متهم کردند. این اقدام در آستانه دیدار کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در هفته جاری انجام می شود.

رسانه های دولتی کره شمالی پس از هفته ها سکوت در مورد نشست ویتنام، از عزیمت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به ویتنام برای گفتگو با رئیس جمهور آمریکا خبر دادند. گفتگوهایی که با هدف دستیابی به توافقی برای خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره انجام می شوند. این رسانه های همچنین گفته اند اگر ترامپ می خواست به حرف شکاکان و بدبینان داخلی آمریکا گوش کند قطعا فرصت تاریخی برای بهبود روابط با کره شمالی را از دست می داد. رسانه های کره شمالی گفته اند:"حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا و دیگر مخالفان مذاکرات، به طور پیدا و پنهان تلاش می کنند تا در روند مذاکرات و گفتگوهای آمریکا-کره شمالی با استفاده از داستان های خیالی و اقدامات غیرسازنده ایجاد مشکل کنند". 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه