English

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

فداکاری‌ها و برجستگی‌های شغلی معلمان به جامعه معرفی شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه سجایای اخلاقی شهید مطهری نیاز امروز ماست گفت: فداکاری‌ها و برجستگی‌های شغلی معلمان به جامعه معرفی شود.

فداکاری‌ها و برجستگی‌های شغلی معلمان به جامعه معرفی شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم پیشاپیش فرارسیدن هفته‌ معلم را تبریک گفت و روز معلم را یکی از مهم ترین روزهای تقویم آموزشی در طول سال تحصیلی عنوان کرد.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به روز معلم و گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اظهار کرد: سجایای اخلاقی شهید مطهری نیاز امروز ماست. این شهید گرانقدر، کارهای عمیق فکری در حوزه تعلیم و تربیت دارد که باید بیش از قبل به آن توجه شود بنابراین نیاز است تا فعالیت هایی برای گرامیداشت مقام این شهید بزرگوار در مدارس طراحی و اجرا گردد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بزرگداشت مقام معلم و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: با برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهرستان‌ها و مناطق، نشاط اجتماعی هم در بین مردم و هم در بین دانش آموزان و فرهنگیان افزایش می یابد و این چیزی است که باید به آن بیشتر توجه کرد.

درویشی در پایان با بیان اینکه شعار هفته‌ی معلم "همه مدیون توایم" می باشد، بیان داشت: همین شعار نشان دهنده‌ی اهمیت بسیار بالای معلم است. بنابراین با طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف باید به این سمت حرکت کنیم تا علاوه بر اینکه مفهوم معلمی در سطح جامعه بیشتر شناخته شود، بلکه سجایای اخلاقی، کارهای شاخص، برجستگی‌های شغلی و زحمات و فداکارهای آنان نیز بیش از قبل به جامعه معرفی گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه