English

عملکرد آموزش و پرورش استان ایلام در دولت سیزدهم تشریح شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام به تشریح عملکرد این اداره کل در دولت سیزدهم پرداخت.

عملکرد آموزش و پرورش استان ایلام در دولت سیزدهم تشریح شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام به مهمترین اقدامات آموزش و پرورش استان ایلام و نوسازی مدارس در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: اجرایی سازی قانون رتبه بندی فرهنگیان برای همکاران فرهنگی استان و بهره مندی بیش از ۹ هزار نفر از مزایای این قانون پس از بررسی و ارزیابی مدارک بارگذاری شده در سامانه های ستادی از اقدامات مهم در این دولت محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام احداث و تکمیل ساخت ۸۹ واحد آموزشی با ۲۸۶ کلاس درس در سطح استان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: خدمات مطلوبی در حوزه ساخت و مرمت چمن های مصنوعی انجام گرفته که از جمله آنها می توان به احداث بیش از ۵۰ زمین چمن مصنوعی درون آموزشگاهی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، تعمیر و مرمت چمن مصنوعی زمین فوتبال شهید قاسم سلیمانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و همچنین احداث استخر سرپوشیده دانش آموزی مطابق با استانداردهای جهانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی ادامه داد: احداث ۱۸ کلاس درس تخصصی تربیت بدنی با اعتباری بالغ ۱۸ میلیارد ریال، احداث ۳ سالن ورزشی در شهرستان های استان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال، احداث ۴ کفپوش روباز درون آموزشگاهی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.

درویشی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز اردوگاه دانش آموزی شهدای هفتم تیر ایوان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال نیز در این دولت انجام شده خاطرنشان کرد: تعمیر و تجهیز زائرسرای دانش آموزی شهرستان مهران ۲۰ میلیارد ریال و مرمت و بهسازی مجتمع فرهنگی هنری امورتربیتی ۷ میلیارد ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم است.

وی همچنین به مرمت، بهسازی و تجهیز مراکز اقامتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: در دوسال اخیر هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی با اعتباری نزدیک به ۳۵ میلیارد ریال رایگان شده است.

درویشی اختصاص زمین برای احداث اردوگاه ملی دانش آموزی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و اضافه کرد: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ۹۰ سالن امتحان به دوربین های مداربسته، سیستم های الکترونیکی و ... هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان به خرید ۸ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی اشاره کرد و گفت: حدود ۱۲ میلیارد تومان نیز از طریق خیرین برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت جمع آوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه