English

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس خبر داد؛

شرکت های پتروشیمی گروه خلیج فارس در مسیر تکمیل زنجیره ارزش

علی عسکری گفت: امیدواریم همه شرکت های پتروشیمی گروه خلیج فارس در این مسیر برای تکمیل زنجیره ارزش خود حرکت کنند تا به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنند.

شرکت های پتروشیمی گروه خلیج فارس در مسیر تکمیل زنجیره ارزش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در آیین رونمایی از پتروشیمی کارون به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان گروه پتروشیمی خلیج فارس، گفت: خوشحالیم که امروز از یک اتفاق بزرگ رونمایی می کنیم و این یک پدیده خوبی است که پتروشیمی کارون به عنوان یک شرکت بزرگ دانش بنیان شده زیرا شرکت های دانش بنیان بیشتر کوچک هستند.

علی عسکری افزود: با توجه به اینکه در کشور به محصولات سطح بالایی پتروشیمی نیاز داشتیم شرکت پتروشیمی کارون با پروژه هایی توانسته فراتر از فاز صنعتی این محصولات را تولید و حتی در بورس عرصه کند و این به معنای پا گذاشتن در اقتصاد دانش بنیان است و پا گذاشتن هلدینگ خلیج فارس در این مسیر یک آغاز راه است و با توجه به اینکه فرآیند در بدنه یک شرکت پتروشیمی شکل گرفته می تواند زیست بوم خوبی شکل دهد زیرا هم تامین مالی می کند و هم خوراک این بخش را تامین کند.

او افزود: در حال حاضر باید از دانشگاه ها،پارک های علم فناوری و...استفاده کنیم تا با یک هم افزایی قله های فناوری را در بخش پتروشیمی فتح کنیم.

عسکری تصریح کرد: درسته که تحریم ها تهدید است اما به قول سردار سلیمانی در دل تحریم ها فرصت هایی هست که در دل فرصت ها نیست اما اگر نترسم.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تصریح کرد: امیدواریم همه شرکت های پتروشیمی گروه خلیج فارس در این مسیر برای تکمیل زنجیره ارزش خود حرکت کنند تا به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه