English

در حاشیه نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی امضا شد؛

تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران با پتروشیمی خلیج فارس و انجمن استصنا

​همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جزیره کیش، تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا)، به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران با پتروشیمی خلیج فارس و انجمن استصنا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با امضای این دو تفاهم‌نامه، مرحله جدیدی از همکاری بانک صادرات ایران برای تأمین مالی شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی آغاز شد.

تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس توسط حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و جعفر ربیعی، مدیرعامل این شرکت در حضور فعالان صنعت پتروشیمی به امضا رسید که بر مبنای آن، سقف تسهیلات و تعهدات بانک صادرات ایران تا ۱۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

همچنین سقف میزان گشایش اعتبارات اسنادی داخلی ریالی به این شرکت و شرکت‌های تابعه به ۵۰ هزار میلیارد ریال و سقف صدور انواع ضمانت‌نامه برای این شرکت تا ۲۰ هزار میلیارد ریال ارتقا داده شد.

بر اساس تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) نیز سقف تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی به ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید. ارائه انواع خدمات و درگاه‌های بانکداری الکترونیک نیز از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود که به امضای حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مجید محمدپور رئیس هیئت‌مدیره استصنا رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی