English

مدیر مخابرات اصفهان:

مخابرات بازوی توانمند حاکمیت در عرصه ارتباطات است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: ساختار یکپارچه ارتباطی در استان از طریق امکانات و زیرساخت های مخابرات فراهم است و ارتباط تنگاتنگ استانداری و مخابرات ضامن استفاده از این ساختار در راستای برگزاری انتخابات الکترونیک خواهد بود.

مخابرات بازوی توانمند حاکمیت در عرصه ارتباطات است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، اسماعیل قربانی در گردهمایی و هم اندیشی استانداری و مخابرات در راستای پایداری و توسعه زیرساخت های مخابراتی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به شاخص های مخابراتی در عرصه شبکه ثابت و سیار در حال حاضر بالای ۹۹ درصد پوشش جمعیتی استان دسترسی به خدمات ارتباطی دارند و با وجود ۱۲ هزار کیلومتر فیبر نوری، همه شهرها و ۳۷۰ روستای استان به شبکه فیبر نوری یکپارچه مخابرات متصل است و این موضوع نویدبخش پایداری ارتباط در استان بر بستر شبکه های مخابرات منطقه اصفهان می باشد.

وی افزود: تعداد کل روستا های بالای ۲۰ خانوار استان ۹۲۹ بوده که از این بین، ۹۱۹ عدد از آنها دارای ارتباط است و ۷۳۸ روستا نیز دارای اینترنت پرسرعت ADSL می باشد که این مطلب نشان از گام برداشتن مخابرات در راستای تحقق عدالت ارتباطی است.

قربانی عنوان کرد:در انتخابات گذشته بدون هیچ قطعی، مخابرات بسترساز یک شبکه پایدار و امن بود و تلاش این است که در این انتخابات هم بهتر از قبل ایفای نقش کند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پایان گفت: از همکاری و همدلی فرمانداری ها با مخابرات تشکر می کنم و امیدوارم این همدلی برکاتش نصیب مردم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه