English

اسماعیل قربانی خبر داد:

فراهم بودن بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان فراهم است.

فراهم بودن بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی گفت: با تلاش همکاران ما در مخابرات استان، کلیه هماهنگی های لازم جهت پایداری سیستم در زمان برگزاری انتخابات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات اظهار کرد: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیرساخت های مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات، کلیه عوامل اجرایی از جمله قسمت های فنی، پشتیبانی و پیمانکاران، از قبل از فرآیند برگزاری انتخابات تا پایان آن در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

این مقام مسئول افزود: باید کلیه هماهنگی های لازم با مسئولین برگزاری انتخابات در سطح استان، توسط مدیران و روئسای مخابرات شهرستان ها صورت پذیرد تا ان شاء الله با نهایت آمادگی شاهد حماسه حضور پرشور مردم عزیز در انتخابات پیش رو باشیم.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان حضور حداکثری در انتخابات را حافظ طراوت، نشاط و قدرت و صلابت انقلابی دانست و عنوان کرد: لزوم احساس مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت فردی و اجتماعی خود، از ارزش های پذیرفته اسلام است؛ به گونه ای که این مطلب در آیات، روایات و سیره مسلمانان مورد تأکید قرار گرفته و حضور حداکثری مردم در انتخابات قطعا زمینه ساز پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه ها خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه